lørdag 9. februar 2008

...

7 kommentarer:

Annettenett sa...

Så nusselig fint:))) Ha en god morsdag i morgen!

elin1976 sa...

Dette var skikkelig flott kort. Søtt og ikke for mye dill.
Jeg fikk ingen kort men en kjempefin tegning av prinsessa og mannen.( prinsessa tegna, ikke mannen ha ha)
Å et fyr i en keramikk serie som jeg samler på.
Fyret var Tungenes fyr i Arendal. Jeg er en sørlands jente, å elsker slike maritime ting.
Ble kjempeglad for vi var jo på fjellet og den eneste butikken som er der selger mat og nesten alle varene har gått ut på dato. he he.
Så at de har smugla med seg dette hjemfra uten at jeg har sett det er jo heeeeeelt ufattelig for det er somregel jeg som har kontrollen på pakkingen. Ha en fortsatt fin morsdag. Klem:O)

b*d sa...

Annettenett og Elin; tusen takk for besøket! Håper dere har hatt en strålende helg. Det er veldig, veldig koselig at dere legger igjen hilsener :-)
I.

Krusedull sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Krusedull sa...

Fantastisk søt tegning! Falt for den med en gang!
Takk for nok en hyggelig hilsen på min blogg, og for kallenavn-tips! Har nå endret til "Krusedull" fast faktisk! Så du er inspirerende på mange måter! Takk for det! : ) K

Tine sa...

Nok ett kjempesøtt kort. Håper du hadde en trivelig morsdag.Vi feiret med piknik i California.Fikk desverre ingen kort,men mannen hadde kjøpt inn flere av mine favoritt kakestykker(ost-og gulrot),så da var dagen berget,samt mine 2 skjønne barn.

b*d sa...

Kjære krusedull; grattis med nytt og snertent kallenavn :-)
Og tine; så fantastisk det høres ut med piknik i California! Vi skal faktisk dit om ikke så lenge - og gleder oss veldig.
Ønsker dere gode dager.
Ingrid