lørdag 15. mars 2008

Glede på boks

Jeg fikk en nydelig liten pakke i går. Ingen spesiell anledning. Bare en liten gave fra min skjønne svigerinne Camilla. Jeg skal be henne lese kommentarene på dette innlegget, for jeg synes hun er fantastisk flink! Hun har nemlig laget boksen selv. Klippet ut papp. Brettet boksen. Kledd den med papir og gamle servietter. Printet ut bilder. Limt på. Å, så glad jeg ble. Camilla, du må lage mer, så sender jeg bildene rett ut i blogguniverset så enda flere kan få glede av de små kunstverkene dine.

At det lå hjemmelaget marsipansnop oppi gjorde ikke saken verre.

11 kommentarer:

Krusedull sa...

Å, wow! For en utrolig nydelig boks, ja! Så heldig du var som fikk en sånn glede (helt sikkert fortjent da)! Veldig god gaveidé, og inspirerende estetikk! Riktig god påske til deg og dine! : ) K

Anki sa...

Den var nydelig, du! ser ut som svigerinnen din er like kreativ som deg :-)
Ønsker deg og dine en riktig god palmehelg.

Klem fra meg

Dinah sa...

For en flott boks! den var nydelig! Og så riktig så godt ut den marsipanen som lå oppi også.. :)

HildeS. sa...

Å så heldig du er som fekk ei slik kreativ og vakker gåve:)

MeyBiMe sa...

WOW!!!
Dumpet plutselig inn på bloggen din...
Er det virkelig DU som lager disse nyyydelige kortene!!!???
Jeg liker utrolig godt motivene dine! Minstejenta vår har en av disse prinsessene dine på hedersplassen over sengen sin!!!
Dette er god design og gode farger...
I like!!!
Visste ikke at dere solgte lerreter også???
Ha en flott og kreativ påske!!!

Annettenett sa...

Råååstilig eske, skjønner at du ble glad for den ja:) Ha en fin påske!

elin1976 sa...

Slike små overraskelsker i hverdagen er fantastisk. Å så glad man blir da. :O)
Ønsker deg en flott påske, hjemme eller på fjellet. Slapp av og nyt livet. Masse gode påskeklemmer fra Elin:O)

Nunne sa...

Hallo i luken............
Jeg kom just inn døra her og har ikke hatt tid å lese meg nedover bloggen din...men jeg bare MÅTTE legge igjen en hilsen og ønske dere GOD og VELSIGNET PÅSKE!
Klem fra Nunne og co i nord...

kreakris sa...

Så stilig og original boks! Veldig kjekt med overraskelsar i posten når dei inneheld sånne herlighetar. God påske!

Stef sa...

Glad Pask!

BLAFREBLOGGEN sa...

Skal overbringe store doser med skryt til Camilla, etter alle disse fine tilbakemeldingene. Håper det inspirerer henne til å lage nye bokser ;-)