tirsdag 11. mars 2008

Litt mimring en regnfull tirsdagskveld

BLAFRE DESIGN hadde en forsiktig start høsten 2005, og en dag for litt over to år siden kom den første forsendelsen fra trykkeriet. Aldri har vel vår nå så gode kontakt der, opplevd en mer forvirret kunde en meg. Jeg hadde ikke god peiling på trykkeprosessen, og for mannen min og meg har det vært en stupbratt læringskurve. Spennende! Den gangen brukte vi alle sparepengene våre uten å ha en eneste forhandler på plass. Nå selges produktene våre på 150 forskjellige steder - og det er en aldri så liten milepæl. Tenkte jeg ville markere med å vise dere noen av bildene Dagbladet Magasinet tok til en reportasje den gangen. Ønsker dere en virkelig fin uke! (Bildene er tatt på lageret og i våre gamle leilighet).

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så stilig blogg du har! Her var det mye artig og flott å se og lese. Takk for titten. :)

Anonym sa...

Tenk så mye som har skjedd på så kort tid...
Det er utroolig inspirerende å se!
Dere har vinnerkortene på hånden;)

kathrine

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Imponerende hva dere har klart !!

Og bildene er skikklig tøffe :)

mali-mo sa...

Må bare si jeg syns dere er kjempeflinke! Så flott at antall utsalgssteder øker, produktene deres fortjener det! SKRYT!

mette sa...

Så bare vanvitti' innbydende blogg du har, må inn å kikke nesten hver dag. Og de nye trykka med fisken og fuglene og d der, r å fine!
Håper å se snurten av dere i påska... Malin snakker så mye om å få leke med Nora.. Vi har fri og er flexi i forhold til tid og sted enkli, men vi kan jo ringes:)
Ha en deili torsdag alle 3!
Jeg sitter klistra forann pc'n tvenntifårsevve for å bli ferdig med masteroppgaven før termin. Klem Mette:)

elin1976 sa...

Jeg leste den repotasjen....tror jeg.
Bøyer meg i støvet for det du har klart.
Du har gjort det vi andre går å drømmer om.....eller prater om men ikke tør å gjøre.
Synes du er kjempeflink.
Er veldig glad på deres vegne å ikke minst glad dere har fått det til.....ellers hadde det jo ikke ligget sånne fine kort i skuffa mi akkurat nå. he he.

Måtte kjøpe noen til forskjellige bursdager som prinsessa skal i.

Når hun så dem så sa hun
- Å mamma dette er sånne kule kort som man kan ramme inne å ha på veggen. he he

(sug til deg all ros og ære for det er vel fortjent)
Ha en superfin fredag og ei flott helg:O)

TANTE TIA sa...

Hei Remi og Ingrid!

Så kjekt å finne dere på blogg - og Remi- Bursdagskalenderen henger på kjøkkenet med masse dager på plass:) Den er så fin!
Kjempeinspirerende blogg dere har her:) Jeg har kun en liten privatblogg, er ikke så aktiv, men kjekt å samle litt minner og inspirasjon! Jeg fant allerede noe på deres side som inspirerer til en jakke til vår 2009 kolleksjonen! Kanskje vi sees og dere kjenner den igjen i August på Bella! Klem fra stor Blafre fan- Kristine, MeMini

http://tantetia.blogspot.com/