fredag 11. april 2008

Travle og trivelige tider

Vips, helg igjen. Tusen takk for alle fine hilsener i forbindelse med bryllupsdagen vår. Så raust av dere! Her i huset er det travle, men trivelige tider. Remi jobber nå fulltid med videreutviklingen av firmaet, spesielt med tanke på den store utvidelsen av produkttilbudet vi planlegger til høsten. Jeg tegner for harde livet - her skal det lages masse nytt. Jeg gleder meg til å være mer konkret her i bloggen - det kommer etterhvert. Ønsker dere en fin helg - som min lille tegning til dere over antyder. (Motivet finner du igjen på kort nr. 070 & 072).

6 kommentarer:

mali-mo sa...

Lykke til med jobbingen! Så hyggelig å høre at det går bra for dere, syns produktene deres virkelig er veldig fine. Søt fugl! God helg!

prinsessa1976 sa...

Det gleder jeg meg til å se. Dine nye design. Samtidlig så må ønske dere lykke til. YOU GO GIRL. God klem:O)

MeyBiMe sa...

Så kjekkt at det går sååå bra!!!
Skulle jo egentlig bare mangle...disse tegningene og fargene lyser jo det bare godhet av!!!!
Jeg skal iallefall gi min lille prinsesse enda et slikt kort til 6års dagen hennes!!!
Ha en fin helg!!!

Annettenett sa...

Spennende da! Ønsker deg en fin helg:)

Dinah sa...

Dette er spennende!
God helg :)

Dans på roser sa...

artig å høre. Gleder meg til å se mere.=)