onsdag 14. mai 2008

Mmmm... hagearbeid!

Jeg har ikke blogget på våren før - startet opp rett før jul - og merker at solsteiken har en dårlig effekt på blogglysten. Det er jo så deilig å være ute i sola! Vips blir det litt færre innlegg, men jeg er vel ikke alene om det, tipper jeg? Her er noen bilder av buskevekster fra hagen min i alle fall. Jeg har jo ikke grønne fingre - inne kreperer alle levende planter stort sett etter noen uker - men ute får jeg jo hjelp av regnet ;-) En liten bukett med syriner dedikeres forresten *trommevirvel* herved til prinsesse Elin, som har gitt meg award og skryt *rødme*. Tusen, tusen takk! Ønsker dere alle i hop en fin uke, med nye fregner og jord under neglene...

6 kommentarer:

Lene sa...

Ja det deilig å være ute nå! Det gjør noe med kroppen å få sol og varme etter en lang mørketid. Ha en fin dag! Klem,Lene.

prinsessa1976 sa...

Ja det er alltid slik med blogginga på våren. Sånn var det ifjor også en så.....man kan da ikke sitte inne å blogge i go været heller da. Vi tar det igjen på regnværsdager og til vinteren:O)

Huset i Hagen sa...

Dette var en spennende og "ny" blogg for meg! Her kommer jeg garantert tilbake på besøk! Jeg kom via den gode reklagen fra prinsessa :0) Jeg har hørt om deg før og de nydelige kortene dine. men jeg visste ikke at du hadde blogg før nå. Dette var kjekt!

mali-mo sa...

Våren er herlig, og det er klart man må være ute og nyte den! Vær ikke redd, jeg har en mistanke om at det nok kommer regnværsdager...må bare si at jeg liker bloggen din kjempegodt jeg!

mali-mo sa...

Og at det er en award til deg inne hos meg!

MeyBiMe sa...

HALLÅ :-)
Ligger en liten Award inne på siden min til DEG!!!
KLEM