lørdag 3. mai 2008

Vår!

For en fantastisk dag det har vært! Hvitveis i skogen og lunsj i solsteiken på Ekebergrestauranten, med fantastisk utsikt og gode venner. Og så har jeg på toppen av alt funnet flere ting, som dette serveringsfatet, på vårmarkedet på campingsplassen like ved. De fleste tradisjonelle loppemarkedentusiaster tror det kun er bildeler som selges og styrer unna, derfor kan man gjøre noen virkelige kupp innimellom alle mutterne og motorsyklene. Anbefales på det varmeste! Arrangøren er Norsk Veteran Vognklubb. En av de første postene jeg laget i bloggen min, var med lampene jeg fant der i fjor;

8 kommentarer:

Kreakris sa...

Så fine fargar! Gode bruktfunn, både brett og lamper. Ønskar deg ei god veke!

prinsessa1976 sa...

Høres ut som dere har hatt det like herlig som her i rogaland. Her har det også vært nydelig. Ungene har sittet midt i gårdsrommet og leka med barbie, vi har skravet med naboer, vært på hagesenter og bare kosa oss. Jeg har fått sittet i sola å lest den nye kriminal boka jeg hadde liggende og mannen har lest avisa. Å svigermor laget middag....dette må vel kalles perfekt søndag! Ha en fin kommende uke. Klem :O)

MeyBiMe sa...

Liker denn gjennomførte KUUULE stilen din!!!
Du tør å satse på det spreke og vågale!!!
Knall tøfft!!!
Godt å se litt KUL stil innimellom!!!
Ha en sprudlende fin uke :-)

Anki sa...

Så retro :-)
skjønner dere koser dere i vårværet. Fortsett med det! Ha en finfin uke!

BO sa...

Knall fargar som gjer oss glad! Saman med kvitveisen så blir dette både sprekt og skjønt! Nyt våren!

Dans på roser sa...

Hei igjen!
Så herlig det brettet var!!! Juhu, skikkelig 70 tallet, og det kan vi vel like.... bringer fram mange gode minner hos meg hvertfall =)
Ha det fint i vårværet!

Prinser & Prinsesser sa...

Liker retro-mønstrene som farger bloggen her! Ha en fortsatt fin uke i den deilige solen!

prinsessa1976 sa...

Du har fått en award fra meg:O)