lørdag 21. juni 2008

Feriemodus... nesten

Kjære dere! Det er liv i meg, jada, det har bare vært litt tyst de siste ukene. Jeg kunne vist dere skissene av drikkeflaskene, koffertene, oppbevaringsboksene og den nye nettsiden vi jobber med... og det har jeg egentlig veldig lyst til. Men så har jeg bestemt meg for å forsøke og være fornuftig og vente til jeg har fine produktbilder - det har så mye å si. Men det kommer altså nye saker og ting snart. Jeg gleder meg til å vise dem frem! Litt pussig å tegne julekort når man er solbrent, men... man blir på et vis vant til det også. Og apropo solbrent: Kom hjem fra en deilig uke i Hellas for noen timer siden. Ønsker dere en flott juniuke - og lover å komme tilbake med spennende nyheter om ikke så lenge!

Ps; Ferieminne fra Berlevåg. Satser på flere slike i år ;-)

12 kommentarer:

prinsessa1976 sa...

Det var godt å høre at du lever for jeg trodde nesten at du Blafret i Allers enda jeg. Høres fornuftig ut å tegne julekort nå! Det høres ut som blir skikkelig i julestemning men hva må man ikke gjøre for å gjøre kunder til lags. Å oppbevaringbokser, drikkeflasker, nettsider og kofferter er ikke feil. Jeg holder en knapp på oppbevarings bokser. Å hvis disse er like fine som det andre så rekner jeg med at disse boksene er lige fine for mor som for prinsessa!
Hellas er jo ikke feil det heller. Håper du hadde en herlig tur. Her går turen snart til harryhandel på strømstad! Med bare på Stavern så er ikke disse faselitetene langt unna. he he Men siden jeg er en sørlending så går turen til saltvann, båt, krabber, ræger og mamma. Man kommer jo ikke utenom en sørlandsommer. Ha en herlig lørdag. HER SKAL DET JOBBES med å selge treningstøy, skibukser på salg, soveposer og feltsenger:O)

MeyBiMe sa...

Å, gleder meg til å se hva nytt du kommer med!!!!!
Dette blir spennende!!!
Er stooor fan av designen din, Vettu!
Herlig bilde :-)

Miamor sa...

GLEDER OSS til fortsettelsen!
Blir spennende å se hva du har tryllet fram!

Herlig Berlevåg-bilde!

HildeS. sa...

Å nå gler eg meg til å sjå nyhetene du snakkar om.
Juni er jo ein fornuftig månad å teikne julekort i.
Jul i juni høyrest flott ut,hehe.
Ha ei fin veke, og god sommar:)

Hem & Lyckas Mia sa...

Det var ett finfint reportage i Allers, grattis till det! kram!

Dans på roser sa...

Hei. Lenge siden sist jeg var innom.
Så spennende saker du holder på med! Produktreportoaret utvider seg... spennende.
Herlig feriebilde. Artig=)
Kikker innom igjen snart.
God sommer!

❤ Sessan&Prinsessan ❤ sa...

Den som väntar på något gott......

Njut ferien så länge

//Sessan

Prinser & Prinsesser sa...

Høres spennende ut med de nye produktene! Gleder meg!

Ha en fin sommer!

tara sa...

for en herlig blogg:)
må nok linke deg på bloggen min!
ha en strålende sommer

klem tara

Tove sa...

Snubla meg innom bloggen din, og det var eit hendeleg uhell! Kjenner jo godt til det du lagar, og det gjorde det ekstra kjekt å finne bloggen din! Har lagt ein link til bloggen din på bloggen min, håper det er greitt! Ta deg gjerne ein tur innom!

Tove, Ørsta

Tove sa...

Berlevåg-biletet skulle nesten ha vore premiert - fantastisk

❤ Sessan&Prinsessan ❤ sa...

Tittar in efter uppdateringar bara....

KRAM