torsdag 14. august 2008

Olala, pakke i posten!

Som dere skjønner er det hektiske tider, med sendinger hit og dit mellom fabrikken og prøveprodukter vi biter negler for at skal komme tidsnok til messene, og så videre. Derfor var vi veldig spente da det kom pakke i posten i dag. Og her... fanfare... de første bildene av boksene våre. En aldri så liten torsdagspremiere ble det, på bildene, gitt. Det føles litt høytidelig, og i alle fall veldig moro, for oss som har ventet i evigheter på øyeblikket i dag; da vi kunne ta på boksene fysisk, etter å ha jobbet med dette i et halvt år. Flere bilder kommer på vår nye nettside som er få dager unna lansering.

17 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

oioioioi, så lekre! Når kommer disse for salg? Så flinke "dere" er, flotte design!!

Anonym sa...

Hei!For en kjempefin blogg og for noen flotte produkter dere lager!Må skrivene ønskene mine på julegaveønskelisten, så er det bare å vente å se....:)
Anni Fizzle:)

Anonym sa...

Åh kuuuult! Så utrolig fine de ble! KJempe kjempe fine. gleder meg til å se dem! og dere! Love camilla.

Haust sa...

Utruleg flotte boksar! :)

God helg!

Gunn Beate sa...

Jeg elsker fargesammensettingene! Modig eyecandy.

fru Pink sa...

Så utrolig stilige de ble! Gleder meg til de er på plass i butikk:)

borghild sa...

Flotte bokser med nydelig mønster og farger! Gleder meg til å se dem 'live' og lurer fælt på hvor store de er. Hva kan jeg ha i dem, tro???;-)

Mari sa...

Åh, kjære vene!!!!! Noe så vanvittig flott!!! Nei, fy søren altså- nå ble jeg overbegeistret! Jeg vil ha!!! :)

Mari sa...

Nå har jeg lest litt mer, og skjønner at produktene snart kommer for salg i nettbutikk. Vennligst gi meg beskjed så fort som overhode mulig, når det er klart :) hihi, fortere enn svint altså ;)

Lemi sa...

gleeede meg!!

kreakris sa...

Yes! Eg skal ha meg nye boksar. Det er ingen tvil. Gledar meg til å sjå dei på ordentleg!

kreakris sa...

Yes! Eg skal ha meg nye boksar. Det er ingen tvil. Gledar meg til å sjå dei på ordentleg!

HildeS. sa...

O`lala:)
Herlege nye produkt.
Eg kjem nok bortom når eg er på gave og interiørmessa på Lillestrøm:)
Klem.

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Åh dom blev ju knall snygga!!

Å självklart faller sessan för den rosa blommiga ;)

Massa lycka till med messer & försäljning!!
Är övertygad om att detta säljer sig själv.

mali-mo sa...

Gratulerer med nye produkter nesten helt klare for salg, og med nettbutikken som nesten er igang nå. Gleder meg veldig! Så flinke dere har vært! Stå på i innspurten...og nyt feriedagene ;)

Anonym sa...

utrolig kult!!!
Dere er så flinke :)
hege

Livet er heeerlig sa...

Nå har jeg kost meg lenge på siden din.
Utrolig mye flott dere designer :)
Kjempelykke til med nettsiden, den kommer jeg garantert til å benytte meg av.
Ha en super kveld
*Siv*