mandag 15. september 2008

AWARDS

Jeg setter stor pris på når rause bloggvenner gir BLAFREBLOGGEN oppmerksomhet i form av awardser. Til nå har liksom disse hedersbemerkningene forsvunnet på siden min. Slik kan det jo ikke være! Så... i dette innlegget skriver jeg litt om awardsene etterhvert som jeg får dem. TUSEN, TUSEN TAKK, kjære dere!

22. januar 2009, fra Makiato. Les mer om begrunnelsen

her.

9. desember 2008, fra Sessan og prinsessan: Les mer om begrunnelsen her. 5 . desember 2008, fra Sissys hus: Les mer om begrunnelsen her. 19. mai 2008, fra Meybime. «Fordi hun lager de kuuuleste, skjønneste bilder og kort!» Les mer om begrunnelsen hennes her. Samme award 18. mai 2008, fra Mali-mo; «Her møter du Ingrid, som er en grepa jente som vi sier der jeg vokste opp. Jeg blir virkelig imponert over folk som tror på noe, vil noe, og våger å satse på drømmen sin». Les mer om begrunnelsen hennes her.
21. mars 2008, fra Fru Kruse: «Etter at jeg hadde en treg bloggstart inspirerte denne bloggen meg så mye at det ble ny layout og full sving på ting! Ingrids nydelige design har gledet meg i over ett år, siden jeg for første gang kjøpte ett kort på Kremmerhuset. Nå kan jeg stadig nyte estetikken på bloggen, hvor man også kan bestille herlige produkter, og se noen andre godbiter fra deres blafrende verden (som virker full av godhet og glede). Masse estetikk og masse inspirasjon!» Les begrunnelsen hennes her. Jeg har plassert min blogg i Oslobloggportalen Bloggurat! Jeg har plassert min blogg i Ekebergbloggportalen Bloggurat!

Ingen kommentarer: