lørdag 6. september 2008

God helg!

Mathias, Nora og Eline tester ut høstnyhetene våre.

9 kommentarer:

HildeS. sa...

Så herlege.
Eg glede meg:)

MeyBiMe sa...

WOW her er myyye lekkert ja!!!!!!
Grattis med ny nettbutikk side og nye stilige produkter!!!!
Du/dere er kjempeflinke!!!!
Go Go Go!!!!
Klem :-)

Annettenett sa...

Gratulerer med ny nettbutikk og superfine produkter, de bildene her var nydelige ja:)))

prinsessa sa...

God helg til deg også. Masse klemmer fra Elin:O)

fru vims sa...

heisann

så fin hjemmeside det har blitt!!
veldig flotte bilder med fint lys og flotte farger!! :)

grattis!! :D

Anniche ♥ sa...

Første sending Blafre er ankommet !! Kjempeflott:)

Dans på roser sa...

Gratulerer!!!
---med både ny nettbutikk og utroooolig fine nye produkter. Jeg syns spesielt godt om oppbevaringsboksene. Men også deilig å se noe annet enn spidermann og disney-prinsesser på matbokser og drikkeflasker. Mmmmm...låvvly! =)

Lykke til!
PS...Når de nyinnkjøpte matpakkesakene her i huset, begynner å bli slitte og trasige, vet jeg hvor jeg skal kjøpe nytt. =)

MonaLisa sa...

OJ! Her har jeg aldri vært innom før, dessverre. men lover å stikke innom, og skal inn inettbutikken nå. Så utrolig artig med folk som tør satse, og som virkelig har evner! Fantastisk blogg, flotte varer og masse inspirasjon! Go for it!

Charlotte sa...

For en utrolig nydelig og personlig blogg for et så herlig varemerke. Dere er kreative og sprudlende og inspirerende! Og alle barna, Nora og fettere og kusiner er så vakre at det er en fryd! Jeg gleder meg til å kikke innom igjen!