lørdag 4. oktober 2008

Gave & Interiør, oktober 2008:

"Nuss til Nora" er tittelen på reportasjen i bladet, og journalist og forfatter Jan-Sverre Syvertsen har skrevet et varmt og levende portrett, synes jeg. Werner Anderson har tatt bildene. Flinke karer og derfor en veldig hyggelig opplevelse. Bladet er et fagblad for gave- og interiørbransjen, og derfor ikke så lett tilgjengelig. Men så snart jeg får avklart med redaksjonen om jeg får lov til å gjengi teksten - skal jeg legge ut en liten smakebit. Jeg ønsker deg en fantastisk høsthelg!

5 kommentarer:

Anniche ♥ sa...

Heldigvis abbonerer jeg ;) Gleder meg til å lese !!

God helg:)

Mari sa...

For et flott og spesielt bilde av deg :)

Ha en flott lørdagskveld!

Mari

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Flott bilde av deg!

Ønsker deg en fin lørdagskveld :o)

Vibeke

Anonym sa...

woooowww....for et fantastisk fint bilde....... jeg ble en del satt ut... Nydelig. Camilla

pepperkverna sa...

Bildene var ihvertfall flotte! Hege