onsdag 22. oktober 2008

Hjem, kjære hjem...

Det er godt å ha et sted som er bare vårt. Et sted å komme hjem til, et sted å være sammen med gode venner. Tror forresten det er høsten som gjør at man får ekstra varme følelser for hjemmet. Så... fikk akutt inspirasjon til å knipse noen bilder, kommer med flere fremover her på bloggen - må bare teste ut interessen hos dere ;-). Vi har brukt to år på å pusse opp; et lite hus i Oslo fra 1920-tallet. Ønsker dere lune, varme høstkvelder! Ps; Morfar, takk for den fine teppeposen jeg fikk av deg i sommer. Nå henger den over rekkverket i huset. 

14 kommentarer:

Livet er heeerlig sa...

Heihei!
Blir spennende å se bilder fra huset deres, det er noe spesielt med gamle hus som blir pusset opp :)
Flotte bilder, utrolig fin stol i gangen...
Ha en finfin kveld
*Siv*

Lena sa...

Merkelig det der, men en fargeklatt både her og der løfter liksom det meste!

Vis frem bilder - det liker vi - ikke minst for inspirasjon, men også kanskje for å stagge nysgjerrigheten hvordan andre har det!

Fru Fjeldhammer sa...

Oi så spennende, ser veldig lekkert ut dette.. gleder meg til mer!!

Cathrine sa...

Ja jeg vil se!! :-)

*rigge seg til med kaffe og kjeks*

Mari sa...

Hei!

For en flott teppepose! :) Og et skikkelig stemningsfult trappebilde!

Jeg vil veldig gjerne se flere bilder altså :)

Høstklem fra Mari som fryser på tottelottene

Stina sa...

Så fint det ble, Ingrid :)

Therese ~ Fjellrosa sa...

Jeg slenger meg med flertallet, og gleder meg til mer. Teppeposen var skikkelig tøff. Mer retro blir det ikke :)

Fire Hjerter sa...

Ja, jeg vil gjerne se mer. Oppusningsprosjekter er alltid spennende.

Magny sa...

herlig 70 tall....
fin helg til deg og dine~~~

Åse Marit sa...

Herlige fargeklatter!

Vil veldig gjerne sjå meir av heimen:) Liker veldig godt stilen på det du lager og då er det ekstra spennende å sjå korleis du lager det til heime!

Dette skal eg følge med på!

MeyBiMe sa...

Herlige stemningsbilder :-)
Morsomt med denne teppeposen...vi har en akkurat make som er ennå i bruk...avogtil!
Håper det går bra med salget deres!!!
Ha en fin søndagskveld :-)

ailin sa...

Ja her vekkes minner med farger og mønster. Rart hvor mye disse tingene har å si :) presser jeg øynene ekstra hardt igjen så kan jeg fortsatt se tapeten fra barndommen. Mye blomster! hihi

Krusedull sa...

Så koselig at du hilste på hos meg! Ååå, så mye fint du viser! JA; GJERNE MER av den slags!!! Krydder i hverdagen er det! : ) Gleder me veldig over de fine produktene i den nye nettbutikken også! : )

fru Pink sa...

Heihei! Så moro å kikke inn hos deg! Har jo sett glimt fra kjøkkenet ditt tidligere, og det så helt knall ut! Vil gjerne se mer:)