torsdag 30. oktober 2008

Ups. 1000 esker tar mye plass!

Julaften kom tidlig i år, gitt. Tirsdag ankom to SVÆRE (vi snakker 12 meter lange) containere, fulle av bokser og drikkeflasker. Oi, oi, oi, sier jeg bare, for her var det en del å bære. Hva skulle man gjort uten venner som stiller opp? Remi kan omtrent ikke røre en muskel etter 13 timer med bæring i strekk... men fanfare: Alt er nå på plass. Og det er kanskje unødvendig å si det, men dette fikk vi ikke plass til i hjemme. BLAFRE har dermed vokst seg ut av heimen og inn på lager.

Nå skal matbokser, drikkeflasker og oppbevaringsbokser endelig ut til kundene våre. Legger ut noen bilder av småboksene våre, som jeg ikke hadde sett før tirsdag. Veldig spennende! Slik ble de altså, nettbutikken blir oppdatert i dagene fremover med bilder.

31 kommentarer:

Mari sa...

oi!! hihi, ja det var mye varer på en gang! De boksene dine er SÅ fine. Håper jeg får litt penger til overs snart ;)

Klem M

Dilldall-Nina sa...

Veldig - veldig - veldig - veldig FINE. Må - må - må HA ;0). Så gøy. Gleder meg med dere. Veldig gode julegavetips også!

Fire Hjerter sa...

Så flotte bokser -nostalgiske.
Håper salget går bra.

Livet er heeerlig sa...

Boksene ble kanonstilige!!!
Lageret krymper nok fort som bare det... :)
*Siv*

BO sa...

Knallfine!!! Likte spesielt godt den med elefanten!!! Trur eg får inn å handla litt på nettbutikken...

Haust sa...

Knallfine matboksar! :D

Anniche ♥ sa...

oj, oj , gleder meg!!!
....men FY for en jobb dere har hatt .....imponerende ! Men antallet er en sikker seier på suksess;O)

Lena sa...

Åh - jeg vil ha en boks med BLOMST på!!! Knallfin og helt midt i blinken for meg - RÅÅSSSA!

Miriam Beathe Bøe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Miriam Beathe Bøe sa...

Fantasiske flotte bokser. Produktene deres er så bra!=) Husker når Remi kom på skolen og fortalte om det nye firma, og korten.Dere har komt langt altså. Elsker kortene deres også, tenker på dere hver gang jeg ser kortene i butikkene=) Gleder meg over at det også kommer bokser og flasker nå;)

Anonym sa...

Suuper kule nye bokser. eller fine og pene som Nora ville sagt. Gleder meg til å få holde en. camiss

HildeS. sa...

Oj, det masse esker på ein gang:)
Nå kan eg berre gle meg til dette kjem i butikken:)
Ha ei fin veke.
H.

kreakris sa...

Så kjekt å få dei på plass! Ser veldig fine ut. Har dei på ønskelista til jul!

Annettenett sa...

Åååh...fantastisk fine bokser er det! Innom å se litt i nettbutikken nå ja:) Håper alle "bærerne" er i form igjen, dette blir vel ikke siste gangen.

HildeS. sa...

Varene kom i går,
og dei er så fiiiine:)

BO sa...

Takk for det! Heheheh...kanskje i samme bransje, men i litt mindre opplag... :-) Men kven veit? Fekk allereie ein forespørsel frå ein butikk i Oslo i dag, om salg av kort! Kjekt! :-)

Olstad sa...

Og jeg har bestillit i dag gledere mege som en liten unge til disse varene kommer i hus de er så utrolig fine.

Jeanette Lunde sa...

Tusen takk...og i like måte Ü
Har vært innom i ny og ne, men aldri lagt igjen noen kommentar. Så utrolig fine bokser...deilige farger og mønster!
* Jeanette * Ü

AC Home sa...

Produktene deres er bare så flotte, de er nettopp ankommet nabobutikken min, Ren Lykke:)Det er kjempegøy at norske designere begynner å komme mer på banen og ikke bare danskene...
Lykke til videre:)

alvorada sa...

Hvis det blir trangt på lageret så tar jeg mer enn gjerne et par esker på avlastning her hos meg altså, tji-hi ;)

Nydelige produkter!

alvorada sa...

PS: Etterlyser flere bilder fra hjemmefronten. Likte så godt bildene i innlegget under her :)

Ha en GOD kveld!

Stéphane Kardos sa...

I still don't read Norwegian, but I still love your blog!
I wish I could read your posts :)
Hi from sunny California.

prinsessa sa...

Å herlig het! Synes det høres veldig kjekt ut når slike varer kommer. Så mye fint dere har produsert i det siste. Gleder meg. Har vært på TING i stavanger og handla julegaver og selfølgelig Blafre kort og diverse kalendere til ungene i familien. Klart de må ha kalender!!! Kan skjønne det. Ønsker deg en super lørdag. Masse klemmer fra Elin:O)

Livet er heeerlig sa...

Heihei
Jeg ville bare si at jeg var innom Ting butikken i Bergen her en dag, og der var det MASSE fint i Blafre Design, hurra!
Lykke til videre
*Siv*

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Jag har följt ert arbete via er blogg & har gledet mig som en unge till dessa mästerverk skulle komma i butik! Så igår tog jag en sväng till mina favvo jenter på Monochico för att fota julklapps tips till bloggen
& gissa vad som blev huvud julklapps tipset från Sessan?? Jo era nya fina boxar!!

Jag hade velat ha var ända en... & har nu stora planer för både prinsessans rum & vårt bad ;)

Hade det kommit en thermos för både liten & stor också så hade jag slått fri volter & jublet, kanske ett litet tips *flirt*

Önskar er massa lycka till med e-butik & vidare salg av era flotte produkter!!

Njut helgen
//Sessan

Det hvite hjerte sa...

Hei Ingrid :)

Dette var veldig gøy å se :) Så strore dere har blitt, veldig fine ting, jeg er helt bergtatt her jeg sitter og koser meg med alle de skjønne produktene og bildene i Bloggen din!

Jeg husker da Sofie fikk sitt første kort i bursdagsgave fra Beate (hun som var deres nabo på Kantarellen) Jentene våre gikk i samme bhg i 3 år og vi var i bursdag hos Beate og da husker jeg Remi og Nora var der også, du kom når vi gikk hjem. Pussig verden er liksom ikke så stor. Vi har ingen kontakt med Beates familie nå etter at de flyttet og sluttet i barnehagen. Vi har flyttet selv også. Ikke hadde vi noe til felles heller, men linken til deg nå var litt morsom. Jeg håper det er greit at jeg har lagret deg under mine favoritter, kom gjerne innom min Blogg også!

Hvor kan jeg få kjøp alle disse fine produktene deres tro, likte så godt matboksene og de andre boksene samt alle type kort/bøker m.m. NYDELIGE produkter,

Gratulerer med alt sammen!

Ha en fin november videre!

alvorada sa...

Hei :)
Måtte bare stikke innom for å si at jeg fikk en blafreboks i forsinket bursdagsgave i dag!
Kjempefornøyd!!! :) :) :)

Soja77 sa...

Jag blev så glad när jag såg boxarna och gick in på nätbutiken för att köpa ett par. Blev lite ledsen när man bara verkade kunna göra beställningar från Norge. Men så såg jag att en av era återförsäljare finns i Umeå där jag bor. Var till "Sagolika ting" där de först inte förstod vilka boxar jag menade, men den ena kvinnan sa: Men de kanske är de boxarna vi håller på att packa upp just nu - och det var det! Så nu har jag köpt en stor Bambi-box i rosa, den är helt underbar!!!

Lena sa...

Hei på deg! Liker produktene dere innmari godt, designet er kjempesøtt:-) Men finner ikke matboksene i nettbutikken deres? For de aller minste boksene er vel for små til det eller? Ha en god helg!

BLAFREBLOGGEN sa...

Hei og hå, soja77 og Lena: Det er helt okei å bestille fra andre land enn Norge også. Og matboksene finnes i nettbutikken under Produkter > Bokser/Kofferter. Håper dere finner utav det!
God helg alle bloggvenner!!

SURLANDS JEM sa...

Knallfine matbokser altså! Hva dere får til:-) Noah kjøpte sin første boks i dag..på Annas rom....med elefanter. Kjempefornøyd var han! Ønsker dere 1 deilig førjulstid. Klemmer fra Marianne