lørdag 29. november 2008

ÅPNINGSKALAS & EPLEJUICE

I dag reåpnet ARK sitt flaggskip av en bokhandel på Egertorget i Oslo. Det er en svær butikk (1000 kvadrat) og sannelig dukker det ikke opp en god del BLAFRE-ting her og der i de nye, fine lokalene. Nora var med og inspiserte. Gratis eplejuice, rosinboller og en syngende prinsesse, blant annet, gjorde definitivt stooort inntrykk på henne. Ps; I morgen må du følge med på bloggen her. Da skal vi trekke vinneren av Sessans BLAFRE-sponsede konkurranse. Du kan bli med frem til klokken 14 i morgen ;-)

11 kommentarer:

chocolatehead sa...

For en herlig blogg! Denne skal jeg følge med på. Så noen av produktene i en bokhandel her forrige lørdag..var veldig vanskelig å gå uten å handle noe. Angrer nå, så neste gang skal noe bli med hjem!

Håper dere får en fin helg :)

Fru Fjeldhammer sa...

Så flott et smil..

Ha en fin helg..
klem

MeyBiMe sa...

Å så herlig Nora er !!!!!
De herlige bildet med luresmil :-)
Dette så jo kjekkt ut...er det med musikk og greier også??? Er det ikke en som spiller i bakgrunnen???
Det er artig å se disse flotte tingene dine rundt om kring ja :-)
Ha en fin adventshelg :-)

Monika sa...

Heisan - det var eit flotte smil - har vert på sykehus i 10 dager - og er ein tur hjemmom no
Så vis det går - hiver eg meg gjerne på ein konkuranse :)
fikk eit flotte blafrekort når eg var på sykehuset sammen med ein nydelig go sjokolade
smil fra monika

Anonym sa...

Veeldig fine kort..hva koster julekortene i år da? Får du kjøpt det i butikken i Bergen , eller er det billigere hos dere?
Hilsen Bergens Afrikanordlending K

Dilldall-Nina sa...

På Ark ved Egertorget kan jeg gå og kose meg leeeenge om jeg har god til når jeg har en Oslodag....blant fotobøker, kokebøker og ikke minst barnebøker - som er min stoooore interesse. Lærer på barnetrinnet som nok aldri blir voksen litteraturmessig :).

Blafre-produktene dukker jo opp her og der. Er jo ganske hyggelig å kjenne storyen bak de søte kortene og produktene. Smiler litt i hjertet mitt da.

Ønsker deg og spesielt lille, søte Nora en flott adventstid.

rino sa...

vilka vackra saker ni har!

här ska jag kolla ibland när jag behöver bli uppiggad:-)

Miamor sa...

Hei! tenkte du på kellgs skålene ja..de er nydlige....så gøy med bokhandelåpning..jeg var i oslo til i dag formiddag jeg..men dette gikk jeg glipp av da vet du...ja ja...ser vi har fått fine kofferter og kort hos bokhandelen i kristkirken...blir nok noe shopping der ja..selv om jeg aller helst vil lage sjøl...kjøpte ark på norway design i går...det er snop.... bless you...

Det hvite hjerte sa...

Sjarmerende Nora :)

Det hvite hjerte sa...

hi hi... må komme med et gullkorn fra vår 6 åring! Da vi var å handlet litt julestæsj på Kremmerhuset idag så dyttet min frøken på 6 år borti meg og sa "mamma, se det er sånne kort som er den stilen vi har i de nye boxene mine" herlig altså! Hun observerte at Kremmerhuset solgte små kort med blomster & prinsesser i samme stil som de herlige boxene vi har plassert på rommet hennes med perler & tegnesaker i :)
God natt :)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Lilla godingen ;) Syns att hon tyckte det var spännande!!

Nu har jag stängt av tävlingen i min blogg *spännande*

Ha en fantastisk 1 advent

Klemmer fra oss på Lillestrøm