fredag 21. november 2008

Mer hjemmefra

Ønsker dere god helg med noen flere glimt hjemmefra. Øverste bilde: Soveromstapet designet av Josef Frank (føres blant annet av Borås tapeter) med en Jefferson-lampe i taket. Puten på kjøkkenstolen er fra House Doctor. For øvrig 1: Vi sponser for tida en konkurranse med en overraskelsespakke der alle som vil kan delta. Hiv deg med hvis du har lyst hos sessanochprinsessan. For øvrig 2: Flere av butikkene bestiller nå nye bokser etter bare en uke! Vi har vært så veldig spente på hvordan de nye produktene blir mottatt, og dette lover bra. Nettbutikken har også rekordbesøk for tiden. Tror jammen det kommer til å havne en del Blafre-ting under juletrær i år, og det er så fantastisk hyggelig! For øvrig 3: Takk for kommentarer og engasjement. Dere er varmt velkomne innom bloggen, selv om jeg ikke får takket alle så personlig som dere fortjener. Nyt helgen, kjære dere!

11 kommentarer:

Mari sa...

For det første; nydlig tapet! -og pute (og stol)

For øvrig 1; jeg deltar.
For øvrig 2; Så artig! Jeg er absolutt IKKE overrasket! De er SÅ fine!!!!!

God helg!

Klem på deg fra Maripari

Fru Fjeldhammer sa...

Så kult tapet og lampe!!
Jeg har kjøpt boxer....alright!!! Flotte priser på tingene er det også.. 6 åringen forelsket seg helt i prinsesseboxen og bambiboxen....

God helg og
kos dere..
klem klem

Mari sa...

hihi, snakk om :) Det var nok et tegn på at jeg vinner konkurransen ;)

Bo med barn sa...

Tusen takk for hyggelig gratulasjon Ingrid! Starten har faktisk gått veldig bra. Det er jo alltid skummelt å starte opp og veldig spennende å se om man treffer med vareutvalget. Det kjenner du sikkert på huden:)

Skjlnner godt at flere av produktene ders vil havne under treet i mangt et hjem denne julen. De er utrolig fine. Kanskje de kunne havne hos Strandlykke en dag også..? Akkurat nå må jeg skynde meg langsomt:)

Ønsker deg og dine en flott helg med tid til litt kos.

Lena

mali-mo sa...

Jeg blir så glad hver gang jeg er innom dere her, og ser hvor bra detgår ;) Gledermeg ordentlig på deres vegne:) Matboksene med Bambien på syns jeg er helt herlig, så en sånn en skal nok kjøpes inn her i huset også.

God helg!!!!

Tonemi sa...

Kjempe flott blogg som er utrolig utrolig inspirerende . Oppbevaringsboks og lerretbilde er bestilt til datteren min som blir 7 år i romjulen.....Har pusset opp rommet hennes og har egentlig vært ute etter et bilde som skulle passe inn der...Ville finne et som jeg falt pladask for...Og det gjorde jeg av deres ....Jeg gleder meg vilt og uhemmet til det dukker opp i posten. Lykke til videre med butikken og det er nok ikke siste gang jeg er inno her:-)

Sissy's Hus sa...

Hihi.. Jeg er med i konkurransen! Elsker alt dere lager.. :) Så herlig barnslig og flotte farger!!

Ha en flott helg!

Klem
C

Nunne sa...

Hadde bare lyst å ønsk dåkk GOD HELG!

MonaLisa sa...

Nydelig taået og kul stol m pute1 Dette kan dere! SÅ gøy at det virkelig "tar av" det fortjenes absolutt! Veldig masse lykke til! Ønsker deg en super duper fin søndag

Malla sa...

Har vært innom nettbutikken, så mye fint! Tror det må bli noen julegaver til søte små her ja.

Vil gjerne delta jeg også!

Miriam Beathe Bøe sa...

Så koselig å se litt fra huset deres. Elsker den tapeten,og puten. Helt nydelig..