lørdag 20. desember 2008

Sniktitt. Med konkurranse.

Nye invitasjoner er på vei! Disse kommer til salgs i februar 2009. De forrige er så godt som utsolgte, så nå lager vi opp flere nye. Hvis du ikke har sett invitasjonene våre før, så er disse til å brette - med trykk på begge sider. Man skriver alle saker og ting som trengs på baksiden, og adresse på fremsiden (bildene som vises er fremsider... og de er ikke skjært ut, slik de blir på trykkeriet). Nå er vi spente på responsen! Og så var det konkurransen: Alle som stjeler et av disse bildene og skriver noen ord om de nye invitasjonene våre, med link til BLAFREBLOGGEN (kopier gjerne denne), blir med i en trekning om FEM PAKKER invitasjoner (verdi nærmere 500 kr.) Du må huske å skrive i kommentarfeltet til dette innlegget at du har blogget om invitasjonene, så vi får registrert deg ;-) Trekningen blir i februar - eller så fort vi har dem på lager.

37 kommentarer:

ALL IS PRETTY [Ingela] sa...

Du er så flink!! :) Jeg må innrømme at du er min store forebild! Superfine invitasjoner, jeg skal definitivt legge ut en link og bilde på bloggen min!!

sirisinspirasjonsunivers sa...

Så flotte invitasjoner! :) Nå har jeg blogget om dem og linket blafrebloggen! :) Lykke til videre! Og ha en riktig god JUL! Store juleklemmer ifra Siri ;-)

Jeanette Lunde sa...

Utrolig fine!!!

Spesielt de med elefanter og bambi.
Og de lampene dine på forrige innlegg er helt fantastiske Ü
Det er så deilig å komme innom bloggen din og se alle de "knalle" fargene og flotte bildene.

God jul fra * Jeanette *

Mari sa...

Gurimalla for noen fine invitasjoner. Du er SÅ flink!!! Ingen kan takke nei til et selskap når invitasjonen er SÅ fin!!Jeg skal selvsagt blogge om dem, men det må bli etter kveldens storhandling :)Klem fra MAri

Tonemi sa...

Jeg har blogget om dem selvfølgelig og linket til bøafrebloggen:-)

Gjersvik & Johansen sa...

Jeg har også blogget om dem!
Hilsen www.vikveien.blogspot.com!

LillaLykke sa...

Flotte invotasjoner, hadde tenkt å ta ett innlegg om bloggen uansett, så dette er jo bare kjekt! :)

Ninas Drops sa...

Slik gjorde jeg det hos meg:)

"Hei sjekk ut Blafre og vær med i trekningen av en fin fin premie.. De lanserer over nyttår disse flotte invitasjonene....Herlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klem fra Drops. (gjorde jeg det riktig tro???)

Tulip sa...

Supert!
legger inn link til konkurransen...
ha en superduper dag!

Mari sa...

Nå er de ute på bloggen. De selger nok som hakka møkk de også ;)

Kristine sa...

Jeg har blogget om dere! Vi har ettårs-bursdag i huset i februar, og disse ville vært PERFEKT å bruke =) Likte spesielt de med de rosa bambiene og prinsessa... God jul!

Det hvite hjerte sa...

Lekkert, dere er så flinke og har så fantastisk fin smak! Deilige farger og mønstre og jeg er så fornøyd med alt jeg har kjøpt av dere!
Nå har jeg blogget om dere og håper selvfølgelig at jeg er den heldige som vinner nye rosa invitasjoner i februar 09!
GOD JUL - Klem

Anonym sa...

Hei. Så fine de nye invitasjonene er. Må innrømme at jeg har kjøpt noen av deres produkter og liker de veldig godt.

Men jeg må innrømme at hvis du får mange til å blogge om invitasjonene så sparer du mange penger på markedsføring. Men jeg må innrømme at der går grensen for meg i bloggverden. Jeg synes det er greit å omtale produkter på frivillig basis fordi en er begeistret for dem selv. Eller at man har kjøpt noe som man har lyst til å vise frem. Men å utlyse konkurranse for å blogge om produkter, så gjør folk det for å vinne noe.

BLAFREBLOGGEN sa...

Kjære anonym. Hm, hm - mottar gjerne flere tilbakemeldinger på dette. Hvis det er flere som er skeptiske til slike konkurranser, kan jeg godt vurdere det igjen. Er litt i utforskingsfasen når det gjelder selve gjennomføringsmåten; ser det er mange forskjellige måter å løse det på.

Målet med dette er ikke å få flest mulig med, men å gjøre det ofte nok fremover til at folk faktisk har god sjanse for å vinne. Selvfølgelig er det også fin markedsføring av nye produkter, men slik er det jo ofte med konkurranser. Det er uansett som regel de mest trofaste bloggvennene som skriver om produktene, og jeg håper inderlig ingen skriver hvis de ikke har lyst; helt frivillig dette.

Og skriv for all del KONKURRANSE i innlegget deres, hvis dere ønsker det.

I beste hensikt,
Ingrid

Miriam - Glimt i hverdagen sa...

DA har jeg lagt ut bilde og link om invitasjonene deres. Er så søte, og flotte. Dere er så flinke;)Elsker produktene deres. Blir glad av å se på dem, så gøy å se dem rundt om kring i butikkene. De nye invitasjonene blir nok godt likt dem å;)

Ingrid, jeg syns konkurranser er knall gøy uansett, kanskje spesielt i blogglandia. Du tvinger jo ingen til å skrive om dere, eller være med. Vi gjør det jo helt av fri egen vilje, vi som gjør noe med det. Jeg skriver gjerne om dere uten at det er konkurranse også. Fordi jeg elsker produktene deres. Og vil at alle mine blogglesere skal få sjangs til å oppdage dere om de ikke allerede har det fra før. Jeg mener du skal fortsette med konkurranse. Om de er noen som ikke syns noe om det, kan de bare styre unna akkuratt dem;)

Cathrines blogg sa...

Konkurranse!
Jeg ser poenget til anonym, men jeg har ingen betenkeligheter for å reklamere for slike fantastisk gøye, artige produkter! Du er herved linket i min blogg!
Jeg leste et intervju med deg for "ørten år" siden, da du skulle slutte i TV-Norge. Da sa du at du drev med kortlaging! Det var så utrolig kjekt å dumpe borti deg her i blogglandia :o)
Lykke til videre med arbeidet, jeg kommer til å følge med!

Olstad sa...

De ser uttrolig fine ut. Har blogget om de nye invitasjonene jeg:-)

Det begynner å tynnes på lageret mitt skal dere på gave og interiørmessen så jeg kan bestille opp varer der?

Olstad sa...

De ser uttrolig fine ut. Har blogget om de nye invitasjonene jeg:-)

Det begynner å tynnes på lageret mitt skal dere på gave og interiørmessen så jeg kan bestille opp varer der?

Lena sa...

Her hiver man seg på sjansen til å vinne en liten premie!!!
Jeg har såklart blogget om denne konk'en - og linket til dere!!!
Jeg digger prinsessene deres - og det ville passet YPPERLIG til min egen...
;o)

Snøstorm sa...

Oh, måtte legge ut bilder på bloggen med en gang. Elsker illustrasjonene deres! Er fan, altså! Lykke til videre og håper på masse mer inspirasjon og vakre ting.

Hilsen Camilla/snøstorm

http://snostorm.blogspot.com/

Krusedull sa...

Hurra for nye invitasjoner, og konkurranse! Jeg er med! : D

Bitteliten sa...

selvsagt vil jeg være med på konkurransen!

Fantastiks flotte motiv og farger på bildene dine!

Mvh Bitteliten

Mina sa...

Herlige invitasjoner!:) Jeg er så heldig å ha en Blafre-forhandler rett over gata for min egen butikk! Og nå skal det snart handles! Må bare bestemme meg for hva... og DET er ikke lett!:) Elsker streken på disse tingene!

Og ja, jeg linker med glede på bloggen min!:)

Anneli sa...

Så mange flotte, fargerike motiver!
Ikke bare blir man glad for å få en invitasjon, men motivene gjør at man bare må smile (:
Selvfølgelig vil jeg linke til Blafrebloggen (:
Lykke til med salget!

Gurimalla sa...

Her var det jammen masse fint! Jeg har selvfølgelig blogget om det og linket til blafrebloggen.

ALL IS PRETTY [Ingela] sa...

Hei Ingrid, nå har jeg publisert ett inlegg om deg og produktene dine! :)

http://allispretty.blogspot.com/2009/01/inspirationskllor.html

Ellen sa...

Oj, så fine invitasjoner! Nå har jeg blogget og linket til dere igjen og viser bilde av invitasjonen selvfølgelig. Jeg er utrolig fornøyd med boksene jeg har bestilt fra dere, det kommer nok mer i hus etterhvert :-)

Tove sa...

Så utruleg vakkert! No har eg laga eit innlegg om konkurransen på bloggen min! Kryssar det eg har i håp om å vinne....

Heidi sa...

Fantastisk egenart og sjarm på alt dere lager. Er råfascinert av at dere med den "enkle" streken klarer å skape så utolig mye vakkert! Innlegg og link legges ut på min blogg :) Håååper å vinne de flotte invitasjonene!

Silje Mari sa...

Så utrooolig mye skjønne ting dere lager! Jeg er helt fasinert og kommer snart innom igjen for en handel! Jeg har selvfølgelig blogget om dem og linket til blafrebloggen:)

Ramme alvor sa...

Kjempeflotte ting de lagar!
Kastar meg inn i konkurransen og har laga innlegg om konkurransen og sida dykkar.

Britt

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Har laget et innlegg, men bloggen sliter med å oppdatere - forhåpentligvis viser det seg innen mandag. ;P

LEKRE TING dere ha - jeg har forelsket meg!

Mamma'n til Hedda Kristin

Mette sa...

Slenger meg på sånn helt på tampen! Kortene er så nydelige, og kanskje jeg har vinnerlykke!?

Linker og lager innlegg selv om det er i siste liten...;o)

Tonebone sa...

Dette var kjempeflott. Nå er det blogget om hos meg. Liker veldig godt matboksene deres!

Anonym sa...

Heisann!

Jeg er en ivrig bloggleser, men har ikke våget å lage meg min egen blogg enda... Men kanskje den kommer!!

Vet ikke om jeg kan være med i konkurransen uten blogg, men jeg er en ivrig ambassadør for deres herlige Blafre- produkter. Viser frem produktene, sender link til venninner med nettadressen deres og "maser" i butikkene i byen her for at de skal ta inn BLAFRE.
Nok om det...

Hvis jeg vinner har jeg en ypperlig anledning til å få brukt innbydelsene :-) Min kjære mann fyller snart 40 år, og vi har 10 års bryllupsdag denne dagen. Har tenkt litt på å lage overraskelsesselskap for han. Skulle jeg være den heldige vinner lover jeg å sette meg i sving og få det til!!

Hilsen fra Gunn K

BLAFREBLOGGEN sa...

Denne konkurransen er nå avsluttet. Men det kommer garantert nye muligheter her på bloggen. Følg med, følg med ;-)

BLAFREBLOGGEN sa...

Og kjære Gunn K; du var selvfølgelig med i trekningen. Rakk det akkurat :-)