mandag 19. januar 2009

Såpebobler og nytt service!

Så godt å ha pappa hjemme fra messe i Sverige! Nora fikk helt nytt service (Kalika) og følte seg veldig inspirert til å vaske opp (!) før hun gikk å la seg. Så en liten hilsen, bare, til blogglandia denne mandagskvelden... med bilder tatt på et vintermørkt kjøkken.


Må forresten anbefale en side for dere - disse produktene synes jeg er fantastiske; Cocoon Couture. Vi har sikret oss en liten sakkosekk fra nabostanden på Formex ;-) Bilder kommer!

9 kommentarer:

Mari sa...

Næmmen hellandussen da :) SÅ søtt!! Den gensern hun har på har min sønn også (og hans to kompiser i barnehagen). Den er bare nydelig :)

Nå sitter jeg og venter på at supermann skal komme hjem. Forhåpentligvis hadde de Ben & Jerrys-is på 7-11 her i byen ;)

Ninas Drops sa...

hei.
Så herlig koppestell. Ser ut som vesla har det moro.. de er jo så søte når de leker på den måten.
Takk for tipset om den siden. var en liten tur innom der nå... ååå ågurimalla....sier jeg...

Du synes det er synd at Mari skal spise all den isen alene...hm. nå fikk jeg lyst på is å....
natta fra meg

sirisinspirasjonsunivers sa...

Herlig! :)

Cathrines blogg sa...

Har man service må man jo vaske opp. Klart det! Har men en søt tulle så må man jo fotografere, selv om det er kveld. Klart det!
Veldig søte bilder, og kjekke linker! ;o)

tavelhus sa...

Fina bilder på prickig kanna och lilla flickan. Roligt träd också.

Det hvite hjerte sa...

Skjønne bilder av en aktiv frøken som skal gjøre rent koppestellet sitt, tenker hun var fornøyd der hun stod med forkle og det hele!
Ha en fin uke videre!
Klem

Erre54 sa...

love love this blog

ciao dall'Italia
Mrita

Cathrines blogg sa...

Hei igjen :o)
Takk for ilbakemelding, da skal jeg sjekke på rimi i morgen, har ikke fått noe hentelapp enda...
Gleder meg veldig til å få boksene i hus, nå er det jo snart ny lønn, så kanskje jeg må bestille flere??!! De er bare superfine!
Ha en flott torsdag!

Cathrines blogg sa...

Nå skal jeg hoppende glad bevege meg til butikken med postkontoret i....I dag har nemlig hentelapp fra Blafre kommet...Hihi!
Klem fra masekoppen ;o)