mandag 9. februar 2009

And the winner is...

Ninas Drops! Du har vunnet fem pakker av våre nye invitasjoner, gitt! Verdi: ca. 500 kr. Den strenge konkurranse-kontrollør, Blafre-mannen, har også trukket en trøstepremie, og den gikk til... Krussedull, som får to pakker. Stooor grattisklem! Håper produktene kommer til nytte på et eller annet vis. Konkurransen er med andre ord avsluttet, men det kommer snart nye muligheter her på bloggen. Ps; Vinnere, dere må ta kontakt, så dere kan plukke ut designene dere vil ha.

3 kommentarer:

Krusedull sa...

Så gøy!!! Takker! Nå var jeg heldig, jeg som nesten aldri vinner! Så stas! Våger nesten å kalle meg verdig trøstepremievinner også, siden jeg tross alt er fan, Blafre-fan! Takk igjen, gøy overraskelse!

Ninas Drops sa...

Næmen næææ!
Meg?
Tusen Takk skal dere ha=)
Jeg ble sååå glad her på morgenkvisten ....
God klem fra Drops

Det hvite hjerte sa...

Gratulerer til vinnerne, leit det ikke var meg selv, men jeg unner de to virkelig de flotte premiene :)
Nydelige butikkvinduer også så gøy for dere i Blafre Design!!!
Klem det hvite hjerte