fredag 6. februar 2009

Bursdagsinvitasjoner, festinvitasjoner, bryllupsinvitasjoner, invitasjoner til alle slags anledninger i grunn...

Endelig har vi fått våre fem nye design på lager! Denne helgen blir det derfor produktfotografering - jeg er såvidt i gang. (Det blir jo så fort mørkt - kinkig!). Minner om vår lille konkurranse der du kan vinne fem pakker; til en verdi av ca. 500 kr. Vi trekker ut en av dere mandag 9. februar klokka 21.00. Nettbuttiken vår blir også oppdatert underveis denne helga, slik at dere kan se nyhetene og begynne å planlegge FEST ;-)

5 kommentarer:

mi-rachel sa...

spennende!
da kommer jeg snart innom på beøk igjen :)

Stina sa...

Gleder meg til å se de :D
jeg brukte matboksen min på jobb idag, yehuu:)

Nusse sa...

Jag blev så himla glad av att hitta din fina blogg! /Ida

LillaLykke sa...

Spennende! :)

Det hvite hjerte sa...

Spennende jeg venter i spenning selv på om jeg er den helige vinneren, jeg vil jeg vil....så gjerne!!!
Jeg gleder meg tl å se på hjemmesidene deres!