tirsdag 3. februar 2009

Ny forhandler i Køben. Shoppingtips!

Fra i morgen er Garni-ture i København blant våre forhandlere (levert på døren av Remi personlig, som deltar på messen CIFF Kids de neste dagene). Jeg har STOR beundring for mange danskers evne til å lage knallkoselige butikker, med personlige preg (Grønn Lykke er blant mine favoritter). Neste gang blir det også en tur innom Garni-ture; Smallegade 26A er adressen. Butikkdame Dorthe har dessuten også egen blogg.

Som dere ser er det mye tekstiler i butikken hennes, og apropo det - her er en «breaking news» på tirsdagskvelden: Vi setter nå i gang konkret planlegging av tekstilproduksjon! Jiha! Det er tidkrevende og kan gå laaaang tid før produkter blir til salgs, hvis vi i det hele tatt finner en leverandør vi er skikkelig fornøyde med, men kjære blogglesere: Har dere innspill til hva slags tekstilprodukter dere eventuelt kunne tenke dere med våre mønstre? Innspill mottas med varm takk ;-)

12 kommentarer:

Fire Hjerter sa...

Gratulerer med nok en levrandør.
Tror sengetøy til barn kunne vært fint med noe av mønstrene deres.

Nr. 5 sa...

Heisann
Gratulerer! Det høres kjempespennende ut.
Enig med fire hjerter, sengetøy hadde vert veldig fint. Det samme med små barnetepper, smekker og gardiner/liftgardiner :)

Gleder meg!

Klem fra nr. 5

Xstine sa...

åh, sengeteppe i rosa med bambien på :D

Mari sa...

Sengetøy til barn, smekker, bleieposer, små babytepper, puter,tøyposer...

Gjersvik & Johansen sa...

Ja tekstil hadde vært gøy! Hva med sånne enkle handlenett som er så populære?? Husker ikke helt hva de heter, men de er ment for å erstatte den der evinderlige plastikkposen. Du bare bretter nettet sammen i lommen og tar det med deg på butikken. Eller du kan bruke den til oppbevaring av strikketøy f.eks... hengende på en søt krok...

mette sa...

åy så vanvitti fin butikk! tenk å ha blafre der... passa rett inn! også så g o d nyhet at tekstiltankene blir til virkelighet, hurra x mange. min ønskeliste hihih: sengetøy, pysj, puter, smekker, vognteppe:)

tavelhus sa...

Vilken mysig butik!

Olstad sa...

Fantastisk butikk og fantastiske nyheter - lykke til.

Jeg tenker som flere andre
- Sengetepper.
- Forklær (også til gutter, helt håpløst å finne med feks den gravemaskinen som er på invitasjonene...)
- Smekker
- Gardiner
- Puter
- Puter til tripp trapp stoler

Kantalopa sa...

Jeg ser at ingen har nevnt kjøkkenhåndklær og grytekluter ennå, så da legger jeg til det!

Lampeskjermer hadde også vært gøyalt!

Lykke til! :-)

Det hvite hjerte sa...

Gratulerer med ny forhandler i Køben :)
Ha en fin onsdag!
Klem det hvite ♥

Bente sa...

Jeg ønsker meg rett og slett stoff som jeg kan sy noe av selv! Det hadde vært knall :)

Ludo Land sa...

For en koselig butikk, tenk at jeg enda ikke har vært omkring i Københavns gater. Jeg må jo det veldig snart. E tok på høytaleren igår når han snakka med Noramor, Jeg holdt på å le meg ihel. Hehe...Hun var ganske så oppgitt over Noddy, var det det? vi gleder oss til å henge med henne idag. Hei hå.