onsdag 11. februar 2009

«Ting» blafrer i alle vinduer - fantastisk moro :-)

Ting-butikkene har BLAFRE-kampanje! Vindusdekoratørene har jo gjort en fantastisk jobb, med håndmalte plater med motivene våre på. Butikkene har fylt opp hyllene med varer og vi anbefaler selvsagt en handletur. Fotograf Remi beklager kinkige reflekser i vinduet. Dere klarer antakelig å gjette hva som er nabobygningen til denne butikken i Oslo, i alle fall på det øverste bildet ;-)



Ting har fargerike og fine butikker i fire byer: Oslo, Stavanger, Bergen og Førde. Adresser og kart her.

12 kommentarer:

Ninas Drops sa...

SÅ moro må jo være en drøm kommet i oppfyllelse for dere dette...kjempefint.
Drops

Dilldall-Nina sa...

Så flott utstillingsvindu. Jeg bruker å gå innom Ting da jeg er i tigerstaden. Nå har dere sammelig velfortjent blafring under vingene ;). Det er så morsomt å følge med. Du lever jo ut en drøm mange av oss i en eller annen fasong har et sted i magen, men aldri kommer til å sette vinger på.

mi-rachel sa...

da må vi innom Ting en tur :)

Charlotte sa...

Oi så utrolig moro!!!
Råååflotte utstillingsvinduer :)

Pilen sa...

Så flotte vinduer:-) Ved neste Oslo besøk må jeg innom å kikke.

Bo med barn sa...

Så gøy Ingrid!! Det svinger virkelig hos dere om dagen ;)

Glemte å si at jeg traff mannen din på messen. Han var utrolig hyggelig! Var litt usikker på om han skjønte at det var meg.. men tror det:)

mette sa...

hva kan man si? blafre = suksess :)

Jeanette Lunde sa...

GRATULERER! Så gøy Ü

Persilja sa...

Det ser jättfint ut!!!!!!!

Bo med barn sa...

Gult er kult ;) Og på disse tider hvor sola nesten er borte er det deilig med litt solstråler inne.

Marthe S sa...

Hei:)

Så fantastisk fine Blafre ting:)))) Bloggen din er super, denne vil jeg følge!!

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Det måste vara helt fantastikt att se sitt livs verk exponerat everywhere liksom!!

Jag är IMPONERAD & tycker det är jätte kul ;D

Kram till er alla 3

-Sessan