onsdag 18. februar 2009

To stykk gratis bannere værsågod.

Et lite tilbud til de som er interesserte i slikt. Hvis dere liker dem kommer det flere etterhvert :-) Bannerne er nå flyttet til sidespaltene på bloggen her og kan plukkes fritt og i vildens sky (husk gjerne å linke bildet). Fargene ser forresten litt forskjellige ut i ulike nettlesere.



Og så er det veldig hyggelig å se at flere og flere blir faste følgere av bloggen! Hjertelig velkommen til nye ansikt og navn. Det er veldig stas - virkelig - at du ønsker å følge med på BLAFREBLOGGEN. Heng deg gjerne med i øverste høyre hjørne her hvis du ikke allerede er «abonnent» (også kalt «følgesvenn»).

9 kommentarer:

frk.B sa...

Jeg sier ja takk:)

Fredrik och Nina sa...

Jag har lagt in bilden hos oss! Er design är så fin.

Hälsningar
Nina

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

HEi,

Jeg vil gjerne legge en link til butikken og legge bloggen din i lista mi:-)

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
blir så gla av å titte innom bloggen din,så jeg legger deg til under mine favoritter.
Håper du synes det er koselig :o)
Kjerstiklem

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
blir så gla av å titte innom bloggen din,så jeg legger deg til under mine favoritter.
Håper du synes det er koselig :o)
Kjerstiklem

Det hvite hjerte sa...

Ja, takk rosa&grønn blafre ligger nå på Bloggen min ღ I love it & I like it ღ
Hilsen nabo på Ekeberg ღ det hvite ღ

LillaLykke sa...

Hei, jeg la link til nettsiden før dere hadde bannere. Så jeg brukte et bilde av en koffert jeg synes er nydelig. Vil dere at jeg skal bytte det ut?

Jeanette Lunde sa...

Da er den på plass :)

Camilla Jørgine sa...

Hei!
Eg er ofte innom her og kikkar, så tar "imot" banneret som allereie er oppe på bloggen min :)

God helg, og forresten nydeleg teikning av familien!

:) Cam