torsdag 2. april 2009

Oi! Reportasjen fra huset vårt er her!

Takket være Nina fikk vi vite at bladet Mamma er ute nå (eller er det bare til abonnenter?), med bilder og skriverier om huset vårt! Olala, nysgjerrige som vi er, fikk vi henne til å sende over blant annet dette bildet - det er en liten prøvesmak, og vi kan nesten ikke vente til å få studert bildene skikkelig. Ser ut som det er NI SIDER, etter det vi kan telle i Ninas mail. Oi! Fotografen skal sende oss bildene og vi har fått lov til å vise dem her på bloggen - kommer tilbake til det :-) Takk, Nina!

15 kommentarer:

Prinsessa sa...

Grattis. Jeg blir så glad når jeg ser slike herlige bilder.Må prøve å få fatt i dette bladet slik jeg kan lese hele repotasjen. Gleder meg til å se resten av bildene fra repotasjen.
Jeg skulle så absolutt hatt krøpet i køya for lenge siden. Men lakenskrekk er noe drit og jeg sitter her fortsatt. he he
Har vel begynt påskeferie inne i hodet selv om jeg skal ha tidlig vakt i barnehagen i morgen....
o7.oo HURRA HURRA HURRA:o)
Ha en herlig fredag i morgen. God klem :O)

Fru Fjeldhammer sa...

Kult.. dette gleder jeg meg til å lese!!
Klem

Snøstorm sa...

Kjempekult. Flott tapet forresten! Gleder meg til å se bilder og lese bladet.

opp ei trapp inn ei dør sa...

Så artig! Gleder meg til å lese og se bilder fra hjemmet deres:)

Ninas Drops sa...

Joho!!!
Nina

mi-rachel sa...

så bra ut!
gleder meg til å se resten!

Briggs lekehus sa...

ÅH så gøy! DET skal jeg jammen kjøpe!

Veras hem sa...

Ser mycket lovande ut:)
Finns tidningen att köpa i Sverige tro..? När kommer den ut i handeln?

Miamor sa...

..ååå dette så spennende ut...mamma mia....god palmehelg...

mali-mo sa...

SÅ KJEKT!!!! Setter "mamma" salgsrekord? Gleder meg allerede til butikkturen imorgen, da blir det mammablad på meg ;) utrolig flott dette bildet her, og kjenner jeg gleder meg veldig til å se mer ;)

God helg!

Miriam - Glimt i hverdagen sa...

Herlig bilde;) Gleder meg til å se resten av bildene.Kanskje jeg får tak i bladet også så jeg får lest repotasjen;)

Ønsker dere en god påske;)

Hege sa...

Så fine bilder-den reportasjen må jeg få tak i!
Blir kreativ av å se så mye fint som på bloggen deres :-)
God påske, mvh Hege.

MeyBiMe sa...

Å gleder meg til å se bildene!!!!!!
Ha en super duper fin PÅSKE :-)

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Så hyggelig at dere kommer i bladet Mamma, det skal jeg følge med på.
Klem...Ellen

huset med det rare.. sa...

Så gøy!! Da må jeg få kjøpt det bladet!
Ser dere har fått ut varer på kremmerhuset også -fått handlet litt blafrebokser der og lillesnupp er superfornøyd!
Ha en god påske!