fredag 29. mai 2009

Ups.

Å kvalitetssjekke de nye boksene er et pirkearbeid. Fargejusteringer osv. er selvfølgelig viktige slik at dette skal bli så bra som vi vil ha det. Og så skjer det av og til glipper som dette i prøveproduksjonen. Det er da det er fint å ha prøveproduksjoner! Det morsomme er at de jeg har vist det til tidligere rett og slett ikke legger merke til det. Fikset blir det uansett nå til hovedproduksjonen. Vi trekker ut et navn i kommentarfeltet her og sender tre slike småbokser med dette motivet (feilfrie, selvfølgelig) til de som finner feilen på bildet ;-)

65 kommentarer:

Bo med barn sa...

Jeg melder meg på her:)) Jeg tror feilen er at mønsteret på to av blomstene opp mot lokket er kuttet slik at det kun er hvitt og ikke noe grønt der...tror jeg:)

Ha en flott pinse.

Anonym sa...

Hei!
...skal det være en blomst på lokket ???....
Forresten, jeg prøver meg her :) ....
jeg har ikke fått betalt varene jeg bestilte i november 08, har forsøkt mail, sms...osv.
Kan dere sende en faktura på mail??
Har veldig lyst til å betale for meg :) :)

Astrid Turpeinen

Anonym sa...

Jeg tror det må være fargen på lokket som er feil.
Fin boks forresten!
Hilsen Alexandra

makiato sa...

Jag tror att locket har fel färg.

Tonebone sa...

Jeg synes at det lyseblå lokket er kjempefint i helheten jeg. Men jeg tror feilen er at blomstermønstret på venstre side av boksen er feil.. God helg!

Kobra sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kobra sa...

Flott boks ^__^ jeg tror at feilen er at blomstrene på venstre side opp mot lokket (er det en eller to?) som er "kuttet av" litt for tidlig, fargen burde gått helt opp.... ^__^ Det tror jeg ^__^

Lena sa...

Jeg tror at det blåe lokket hører hjemme en annen plass, jeg...

Anonym sa...

Fantastiske produkter du lager! Jeg tror at bakgrunnsfargen til blomstene er feil, at den ikke skal være hvit. Men er ikke sikker... He, he!

Hilsen Rannveig

Maria sa...

Ved første øyekast ser det ut som at dere ikke ønsket at fargen på lokket skulle være annerledes men for meg gjør det ikke noe, synes faktisk det var fin kombinasjon :)

Kul blog forresten!

Hilsen ¨
Maria

Jeg... sa...

Prøver meg her jeg også, selv om denne var en liten nøtt!
For meg ser fargen på lokket litt ujevn/kornete ut, men det kan være skjermen min. Jeg tror ikke du er misfornøyd med at blomstene blir kuttet øverst, men jeg tror kaaanskje det kan være noe annet med mønsteret du pirker på? Jeg elsker å lage mønster i Illustrator, men vet at det kan være en utfordring å få "sømløse" rapporter. Er "feilen" at mønsteret er litt ujevnt?
Alternativt er dette helt som det skal være, og jeg har trampa i salaten:) Uansett har du fin-fine ting, og drømmejobben i mine øyne!
Ha en flott dag!

Ida / Little sa...

Jeg tror også lokket hører til et annet sted, om det hadde vært oransj så kanskje, men ikke lyseblå. :)
Flott er de nye boksene uansett!

God pinse!!!

Klem Ida

villemo sa...

Hei. Utrolig tøffe bokser.. har to matbokser fra dere, som vi er veldig glad i. Jeg tror kanskje lokket skulle hatt en annen farge, selvom jeg syntes det var kult..

stjerneglass sa...

Jeg melder meg også på.

Jeg synes det ser litt "rart" ut med blomstene på venstre side av boksen. De er litt mer rotete oppstilt enn på andre siden.
Fargen på lokket er lekker, og passer veldig godt til den flotte boksen. :)

Camilla sa...

hmm..vanskelig.. men at blomstene er oppned..?? :-)

Anonym sa...

Jeg tror blomstermønsteret er oppned. Veldig fin boks uansett da :)
Hilsen Aina

Linda sa...

hmm - vanskelig, men tror kanskje at blomstene skal ha tre farger, istedet for to ( mener at det er tre ulike farger på blomstene på de boksene jeg har!!)

Anonym sa...

Hei - tror at mønsteret/blomstene er "trykket" skjevt på. Kul blog og kule produkter:)

Tove sa...

Boksa er nydeleg, men lokket har vel feil farge??? Ser ein smule lyseblått ut???

Ha ei fin pinse!

BLAFREBLOGGEN sa...

He-he, dette var moro ;-) Det er faktisk to stk som har gjettet helt riktig! Og det er ikke lokket, nei, det skal være i en gammelblå retrofarge - ser litt lysere ut på bildet, ser jeg. Det er en ganske åpenbar feil hvis man kjenner godt til hvordan logoblomsten vår ser ut. Men Remi humrer nå, for som han sa "det er det jo iiiingen som legger merke til". Men joda, noen har sett det!

formigrafisk sa...

Hei!
Vet ikke om jeg er for sent ute men...
blomsterne er opp/ned, eller de skal speilvendes vertikalt, for å si det på en annen måte.
Hilsen fra medlem i "Blafreboks-klubben"!
:D

Anonym sa...

heisann!
Prøver meg på en annen variant; tror kanskje blomstene skulle være i tre forskjellige farger.
Uansett var den fin.
Linda N.

Tove sa...

Hei!
Og tusen takk for kjempefin pakke jeg fikk i posten i dag! Produktene er enda finere i virkeligheten enn på skjerm :) Og ekstra fin bonus var kortene som lå med!
Jeg tror feilen er i selve blomsten, og at den er oppned. Den innerste sirkelen skulle vært oppover, og det skulle vært tre farger.
God pinse!

♡rosaengler♡ sa...

Den grønne rundingen inne blomsten går mot ned venstre men skal gå oppover, den er omvendt....

Ha en super dag..

kaimai sa...

Hehe, jeg har sett og sett og sett...

Jeg tror at det bakerste "laget" på blomstene skulle vært i en lysere grønnfarge, slik at det ble gradering fra mørk i midten til lys ytterst. :)

Ser også at de ser opp-ned ut i forhold til de andre produktene som ligger inne på siden. (Har en nydelig matboks i rosa med bambi på, og bryr meg egentlig ikke om blomstene er ene eller andre veien)

Fantastiske produkter uansett! :)

Tonemi sa...

Jeg tror at blomstene er opp ned eller så er det feil på blomstene som er øverst til venstre på boksen....

Elin Osa Søreng sa...

Kanskje du mener at blomstene er "feil" vei...

Linda sa...

Blomstene "peker" feil vei!

fru vims sa...

up side down.

blomstene er opp ned vel, men det er jo litt moro med i bakvendtland?

den var veldig fin uansett.

flott farge kombo!!

Sessa sa...

Jeg tror at det skal være tre ulike farger på blomstene og ikke bare to....:)

Sine sa...

Jeg tror det er at blomsten er opp-ned. Den mørke grønne sirkelen inne i blomsten skal vel være plassert oppover og ikke nedover.

Tøff boks!

Sine sa...

Oppover og mot høyre, ikke venstre, forresten.

Solveig Overland sa...

Stilig boks :)
Blomstrene er opp/ned...

Sol

mette sa...

jeg tror det er feil farge på lokket.

Anonym sa...

Heisann! jeg tror at boksen skal være en annen farge i "bunn". Kansje den lyseste grønnfargen som er på blomstene..

Fine bokser!!

Mvh Janne

lenebv sa...

Den mørke grønnfargen inne i blomsten skal peke opp mot høyre og ikke ned mot venstre. Nå ser det ut som om blomstene henger litt ned, i steden for å strekke seg opp mot solen! ;-)

Linda sa...

Herlig blogg, og utrolig mange lekre produkter!

lise sa...

Knalltøff boks, kule farger! Blomstene er trykket andre veien enn på den Blafreboksen jeg har stående her ved siden av meg.

j e n n y sa...

Hej!

Jag tror att felet är att blommorna "tittar ner" istället för att titta upp! (Dvs mönstret är tryckt upp och ned!)

Men jag tyckte boksarna var fina ändå..! ;)

Lille Blaa sa...

Hei!

Etter litt 'research' på blafre.no er jeg ganske sikker i min sak når jeg sier at jeg mener blomstene er feil vei..! Den mørkegrønne innerste rundingen burde vært plasert i øverste høyre 'hjørne' om man kan kalle det det i en runding..

Fint var det uansett, og kanskje det hadde blitt litt ekstra spesielt med et par 'special edition' ups bokser.. :) Gleder meg til de nye tingene kommer i butikk! x

Brita sa...

Jeg tror det mangler noe på lokket, i form av en blomst eller et annet motiv.

Anonym sa...

Hei!
Jeg tror den innerste mørkegrønne rundingen skal være opp til høyre og ikke ned til venstre:)
God pinse!

anette_kristensen@hotmail.com

ingridmarie sa...

Er det fargene på blomane som er kun i to nyansar istadenfor tre? Nydelig vakre fargar saman uansett!

ingridmarie sa...

Ånei! Der såg eg det! Det er ringen i blomane som er trykka opp/ned :) Fint likevel da!

Life of Vilhelmsen sa...

tipper blomsten er feil vei. :-) det kan være hva som helst, syntes de er fine som de er også jeg da.

God pinse helg!

BeBe`s blogg sa...

Jeg tror, som så mange andre, at den innerste rundingen skal vende opp, og ikke ned som på denne boksen. I allefall er de sånn på de tidligere mønstrene fra Blafre. Flott mønster, uansett!:)

Grethe Oliv sa...

Jeg tror blomstene skal ha tre farger, som i logoblomsten deres...
Fine produkter uansett!

gretebirgitte sa...

Boksen er fin!

AC Home sa...

Dette må jeg være med på:) Det jeg legger merke til er at runningen i midten på blomsten er feil vei. Den skal helle til motsatt side??

Camilla Jørgine sa...

Likte godt denne boksen, men trur gjerne at dersom ein snur den på hovudet, så ville den sjå "riktig" ut, altså at den innerste mørke sirkelen av blimen går nedover og ikkje oppover sklik den pleier? :)
Veldig bra at fargen lokket "skil seg ut" frå resten av boksen, det kan eg like :)

:) Camilla

Skrenten sa...

Hei!

Jeg tror fargen på lokket er feil.

Beate

Nr. 21 sa...

Jeg synes den ser helt ferfekt ut, jeg! Akkurat sånn ville jeg hatt den!!! :)
Ha en nydelig pinse-helg!

Kristin sa...

Blomstene er opp ned - det må være det? Jeg syns lokket var veldig fint, og at det passet supert til det grønne på blomstene!

Jannicke sa...

...jeg tror det er fargen på lokket som ble feil??
Knallfin box!
J.

smule sa...

Hei
Jeg tror feilen er at blomstene er opp/ned og kanskje at blomstene skulle vært litt mer vannrett?
De er flotte uansett, feil eller ikke!

Berit i sømrommet sa...

Blomstrene er opp ned og speilvendt. Prikken inni blomsten skulle vendt opp mot høyre, i stedet går de ned mot venstre. Og så er det to blomster som ser ut som de "mangler" litt opp mot lokket der, men det kan jo hende det skal være sånn.
Hadde nok ikke lagt merke til det hvis du ikke hadde bedt meg om å tenke over det. Fin boks :)

vivi sa...

Hmmmm, ser ut som blomstene er opp ned? I hvertfall i forhold til de andre jeg har sett. Den prikken i midten skal være lenger opp i hvertfall...Vanskelig å forklare, hehe. Lekker var den uansett!

Jane sa...

Er blomstene opp ned, tro?

Yoso sa...

Ja, det er nok blomstene som peker feil vei!

mrseivorhereid@hotmail.com sa...

Ååå syns den boksen var kjempe kul jeg... Feilen må nokk være at blomstene peiker opp ned, for på de boksene jeg har her hjemme så peiker blomstene opp over.. De er blitt speilvendt :=)

Kjempe flott boks da.. :=)

cinne sa...

Blomstene er opp ned! :) Men veldig fin boks uansett, da... :D

BLAFREBLOGGEN sa...

Nå har jeg postet et innlegg med løsningen, så da trekker vi blant de som har svart riktig så langt. Morsomt med alt engasjementet! Skal si dere har øye for detaljer :-)

Skal annonsere vinnerene i egen bloggpost snart.

Marita sa...

Det ser jo ut som om blomsten er snudd på hodet....

Ingrid sa...

Jeg tror blomstene er trykket opp ned;)

Pikelus sa...

Ja, vi tror det er blomstene som er trykket opp ned. De skal vel være lik som på logoen deres, at den peker opp og litt til høyre:)

Knallfin blogg og produkter dere har. En stor inspirasjon for oss!