fredag 5. juni 2009

Og vinnerene er...:

Camilla

Formigrafisk

Rosaengler

Grattis! Dere har vunnet tre småbokser hver, for deres fabelaktige observasjonsevne i forbindelse med fabrikkens feiltrykk på prøvekolleksjonen av de nye boksene. Hele formen var satt opp ned. Det fikses til hovedproduksjonen, selvfølgelig. Send en mail til post@blafre.no, så får dere et kodeord dere kan bruke i nettbutikken. Nå skrev jeg vel at dere skulle få tre hver av boksene med de grønn blomstene - da må dere bestille i slutten av juli. Hvis dere ikke orker å vente er det bare å bestille tre andre småbokser nå. Kos dere med shoppingen!



For øvrig: Bladet MAMMA skriver om rydding og ordning på barnerommet i nr. 4, og hva har vi her, i stabelen av fine bokser? Jo, vår kjære, grønne bambiboks. Den er superfin til å oppbevare saker og ting i. Og her finner du den i BLAFREBUTIKKEN.



7 kommentarer:

♡rosaengler♡ sa...

Tusen tusen tusen takk....
*lykkelig*

formigrafisk sa...

Jeg?
Meg, altså??
Det var en meget hyggelig fredagshilsen!
...for jeg har nemlig blitt litt forelsket i de aller minste boksene...de små søte...
*Ü*

Camilla sa...

ååå..vant jeg..? Så gøy!! :-)

ingridmarie sa...

Gratulerer alle tre! Så kjekt med noe fint i vente :)

Jeanette Lunde sa...

Tusen takk! Og gratulerer selv med all publisiteten. Må innrømme at det var litt rart å se hele huset presentert...ble plutselig ikke helt mitt. Er absolutt fornøyd, men rart å se det via andres øyne.

De nye boksene er utrolig fine! Liker veldig godt den grønne og blå, og den lilla med elefant.
Vi har ett sett her i huset med matboks og flaske, men må vel snart skaffe oss et til til minsten.

Jeg håper du selger så det "jomer"! (heter det det?) Veldig gøy å følge suksessen din.

Jeanette Ü

Mari sa...

Hei du :)

Linken til det supre huset langt ute på bondelandet finner du her;

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=17727495&sid=xz6feaMf1FC583790

Klem fra Maripari som vurderer å dra på visning :)

T O D A Y sa...

Jeg har renovert en stol jeg fant på loppemarked.

(Robin Day by John Stewart Inc for Hille of London Arm Chair from 1967")

Jeg har lagt ut noen bilder på den, Hva syntes du?

Takk for en fantastisk blogg, jeg finner alltid så mye fint her.

Klem fra Nina T O D A Y