torsdag 18. juni 2009

Sommerens barnsligste butikkidé

Lørdag klokken 10 åpner Norwegian design for kids på Ager brygge Oslo. Og hva i alle dager er det vi har funnet på nå? Jo, dette er et samarbeidsprosjekt mellom fem norske gründere som lager saker og ting for barn. Damene i Lille Lam tok initiativet, og dette butikk-konseptet danket ut 300 andre søkere om gratis butikklokale i kjøpesenteret der. Så nå prøver vi oss! Disse lokalene skal være ferdige på lørdag og butikken skal drives i sommer. Mellom klokka 16 og 18 på åpningsdagen blir det ekstra folksomt der, med representanter fra alle de fem bedriftene til stede. VELKOMMEN!

9 kommentarer:

trille sa...

For et fantastisk prosjekt! Håper det kommer til å gå superbra. Tenker det gjør det, så utrolig flinke dere er.
Oppdaget bloggen deres for noen dager siden, og nå har jeg lest gjennom hele. Jeg er imponert og fascinert og stolt. Stå på, love your design. :)

Kjersti sa...

Så gøy! Jeg triller innom en dag. Lykke til. Kjersti

♡rosaengler♡ sa...

Så flinke dere er.. dette er jo super moro-- vil gjøre det jeg kan for å få kommet innom jeg.. ✿

Snøstorm sa...

Det hørtes jo kjempemorsomt ut! Skikkelig glad på deres vegne (og litt sjalu). Supert med kule barnebutikker. Jeg skal definitivt ta med småenglene på handletur! Kommer det til å være fine matbokser der da kanskje? Trenger matbokser til begge barna. :D

Jeg sa...

Helt fantastisk - ønsker dere virkelig lykke til! Kjekt å få vise fram egne kreasjoner ..... Har nettopp funnet fram til bloggen og kommer til å følge med dere framover - gleder meg

Dan Aksel sa...

Vi kommer å lager et en sak til Vogndilla ;)

sinnlighet sa...

Vilken GLAD & skön blogg!! Mina komplimanger!!

Agneta från Österlen

mali-mo sa...

Så flinke dere er! Masse lykke til! Høres ut som et spennende konsept, skal forsøke å legge turen innom ved neste Oslo besøk ;)

God mandagskveld!

My Wonderworld Fairytale sa...

Så spennende! Jeg gleder meg virkelig til å ta turen innom. Lykke til!