lørdag 11. juli 2009

BLAFRE er i festhumør og har *trommevirvel* laget noe helt nytt!

Jepp, dette er det moro å fortelle om! Nå har vi nemlig sendt designet på flere sett kopper og tallerker i papir til produksjon! I løpet av høsten blir dette tilgjengelig i nettbutikken vår og hos forhandlere. Vi tenker jo en stund frem i tid - det tar så lang tid å produsere saker og ting - at disse også blir «vårnyheter». Vi synes det har vært vrient å finne fine produkter for eksempel til barnebursdager. Så hvorfor ikke lage noe selv? Masse farger, blir det - så man kan mikse en skikkelig fin blanding av farger. Dette er to av koppene. Trykker et mindre opplag første gang - som vi pleier - for å teste ut interessen. Så... hva tenker dere? Er det behov for dette på bord rundtomkring?

34 kommentarer:

helinor sa...

De var jo supre! Slike kunne jeg brukt i min egen bursdag jo;) endelig noe som ikke er bare barnevennlig. Selv om det også er gøy=)

Ninas Drops sa...

Jepps=)Dette likte jeg...
Blir moro å se.

Har forresten shoppet en stooor grønn boks på Kremmerhuset i går jeg=)med bambi på...sååå søt=)
Lykke til med videre produksjon.
drops

Silver Sparkels sa...

Åi, de var superfine!:D

Lottas Himmelrom sa...

Åååååå de var kjempe fine:) Det blir nok en suksess:) Klem Lotta

Marte sa...

Superdupert! Gleder meg til de kommer:) Herlig med gode farger, perfekt til søte småtroll:)

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Dette tar jeg garantert med i picnic-kurven! og supert i festlig lag, uavhengig av alder på gjestene:) gleder meg til det kommer i butikken.

Høvebakken sa...

Veldig stilig:)

Camilla sa...

Var kjempe fine!! Til og med til voksen besøk ;-)

♡rosaengler♡ sa...

Dette har jeg faktisk lett etter i sommer- noen som er friske i fargen og samtidig fiiine..... gleder meg til å se de IRL for de så super fine ut :DDD

Ida / Little sa...

Kuuult! Disse koppene kommer til å slå helt an på bobletreff!! :) Gleder meg til de kommer, skal hamstre opp så opplag nr 2 blir stort! :)

Klem Ida

Silje sa...

JAAA!!!!!
Kjempefine!!

Gjersvik & Johansen sa...

De var kjempesøte!Du er sannelig flink, Ingrid!
Men tenker at for mine gutte-gutter, så ville et mer gutteaktig motiv vært ønskelig... Den roboten f.eks?
STÅ PÅ!
GØY å se at dere får det til!

lise sa...

Ja, superflott! Det er vel bare til å innrømme at vi tidvis bruker engangsservise, selv om det ikke er det mest miljøvennlige alternativet. - Det enkle er ofte det beste, har noen tjent seg søkkrik på, så da gjelder nok det på fest også.

formigrafisk sa...

Gjett om!
Engangsservise ja, men den kan brukes heeeeeeeeele dagen, ikke sant?
MEN, jeg skal være den første til å vente på porselenskopper i Blafredesign. Type Mummikopper f.eks. når det gjelder fasong og kvalitet. DET blir stas det. Min jr. har brukt mine Mummikopper og fremdeles er de hele etter knall og fall...
Jr. og jeg venter vi! I mellomtiden skal vi bruke BLAFRE sine papirkopper. Det skal vi....til våren! :D

BLAFREBLOGGEN sa...

Hmm... nå fikk jeg veldig lyst til å satse på porselen eller melamin i stedet, jeg. Aberet er at det er så mye dyrere å produsere og frakte. Men neste steg? Vi får ta en testrunde med papir, og undersøke mulighetene for mer «evigvarende» saker :-)

zoomien sa...

ja... dyrere å produsere - men jeg er helt sikker på at du får solgt porselen eller melaminet til høyere pris ! jeg punger gladelig ut hvis jeg kan få grønn bambi på porselens krus ;)og kanskje en liten søt talerken ved siden av ?

de kommer til å bli vintage verdifulle når våre små skal bli foreldre og senere besteforeldre... ;)
syns jeg ser dem løpe rundt på byens loppiser og markeder og frenetisk raske til seg de herlige blafre krusene som ser så gode ut som nye ! :)))

go 4 it !

mi-rachel sa...

definitvt behov.
er skikkelig lei barbie og spiderman:)

Anonym sa...

Nydelige er de. Selvom jeg ikke lenger har små barn, så kan disse brukes av alle. Kjempefine.

Jane

HEIMLAGA sa...

oi! Noe så etterlengtet ♥ Slike skal ihvertfal jeg ha :D Og det er ikke til barnebursdag, men voksenbursdag :D hehe, de er superkule :O)

Hege Evensen sa...

enig med mi-rachel... Lykke til med produksjon:)

Ragnhild Furulund sa...

Gratulerer! Disse var fine!!! Du er flink!

stjerneglass sa...

Endelig! :)
Kjempeflotte!

Olstad sa...

Kjempe bra:-) Vi gleder oss.

Tove sa...

Gratulerer masse med dagen til deg også! Fin dag å ha bursdag på dette:) Koppene så kjempefine ut, og havner forhåpentligvis hos Pynt etterhvert

Ha en flott bursdagskveld!

Katharina sa...

Så absolutt! Kjempefine kopper, det eneste som er litt synd er at man antakeligvis ikke har lyst å kaste de etter bruk :) Grattis med dagen, forresten! Klem Katta!

Haust sa...

Å, så fine! Nydelege fargar!

Fortsatt god sommar! :)

Mamma sa...

Fantastisk flotte!! Gleder meg til å handle til neste barnebursdag ;)

Å kunne tenkt meg et helt middagsservice med de grønne blomstene på :drømme:

Tiina of LiviaConcept sa...

väldigt fin retro design !

Tine sa...

Flottings!Er også kjempelei av barbie og spiderman. Også kan vi voksne også drikke av disse kule koppene samtidig som de små.Gleder meg!!Lykke til!

Ingvild sa...

Herlig, jeg er utslitt av bursdager med prinsesse- og spiderman motiv. Jeg hadde gjernet brukt dette i andre anledninger også. Designet gjør deg virkelig glad :)

Bente sa...

Designet er fint. Men jeg synes det er rart at dere velger å produsere engangsservice når man vet hvor lite miljøvennlig det er. For min del svekker dette mitt gode inntrykk av Blafre design. Jeg håper dere revurderer.

Irene sa...

Lekre, men jeg synes personlig dette er feil vei å gå.
Mye mer varig og lekrere i melamin eller porselen.
Enten noe a la Marimekko eller Mummikoppene.
Hvis disse kun kommer i papir går jeg for Marimekko....

BLAFREBLOGGEN sa...

Her er det jo masse engasjement, og det er vi veldig glade for. Vi ser at noen nevner miljøhensyn. Det er noe vi også er opptatt av. Papiret vi bruker til kort, kalendere m.m. er trykket på miljøvennlig papir; og FSC-sertifisert. Det betyr blant annet at biologisk viktige områder spares for hogst og at de miljømessig beste løsningene brukes der det hogges. Les gjerne mer på www.fsc.org og WWF sin side, som skriver mer om denne sertifiseringen. Dette sertifikatet er det eneste WWF går god for.

Når det gjelder papirservicet tygger vi på alle tilbakemeldinger vi får, så takk! Første opplag med papirservicet blir uansett lite, og tanken var å teste interesse og tilbakemeldinger. Vi er veldig oppmuntrent til å satse på porselen og melamim også :-)

Vibeke sa...

Hei ! Supert søt design dere har :O) Kjenner at jeg kan bli en hyppig kunde :O) Lykke til med koppene, disse er perfekte for barn og voksen selskap :O) Jeg kjøper de garantert!!!!!

God søndag -Vibeke