mandag 10. august 2009

And the winners are...:

Da har vi trukket fem vinnere i den stooore august-konkurransen vår. Blafre-mannen utviklet det han mente var et skråsikkert tallsystem, slik at trekningen skulle bli rettferdig. Vi har altså konsentrert oss voldsomt om dette over kjøkkenbordet nå i kveld ;-) Men først; TAKK for alle positive tilbakemelding fra dere, kjære blogglesere! Det varmer veldig for oss å høre at folk liker det vi lager. Gir masse ekstra energi og ståpå-vilje. Okei, til saken:

1. premie (gavekort på 1.000 kr. i nettbutikken vår): Jeanette

2. premie (gavekort på 800 kr. i nettbutikken vår): Neet

3. premie (tre gavekort på 400 kr.): Rod i hob, Kristin og Silje Mari.

Grattis, alle fem!

Ingrid & Remi :-)

19 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!

alvorada sa...

Åneiåneiånei, har du hatt trekning allerede? Jeg har ikke rukket å bli med jo!

Knallfine gavepapir under her. Dere er FLINKE :)

Hilsen somlepaven

Silje sa...

Gratulerer!!!

Kristin sa...

ÅH! For en fantastisk hyggelig start på uka, tusen takk!! Nå ble jeg skikkelig glad! Har bare én blafre-boks i sortimentet mitt foreløpig, men nå skal det bli flere!
Gratulerer til de andre vinnerne også!

rod i hob sa...

Ååååå TUSEN TAKK
Så kjekt då!

Gratulera så mykje til dei 4 andre og!! FIN FIN start på ferien ;-)

Kvirrevitt sa...

Søren klype! Rakk aldri å melde meg på jeg heller. Men har vel ikke vunnet stort annet enn en kalkun i mitt liv, så jeg får heller spandere noen kroner!:D Jeg er ihvertfall ivrig Blafre-tilhenger, og gleder meg til å ha en av de nye boksene og papiret deres i hånden!

map79 sa...

hva???? vant jeg ikke? *snuuufs*

Lottas Himmelrom sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne:) Heldigriser!!!

♡rosaengler♡ sa...

Gratulerer masse til de heldige :D

De gavepapirene var utrolig lekre. *drømme* om brun Bambi med rosa sløyfe rundt...

Jeanette sa...

TUUUUSEN TAKK!! Jeg som aldri vinner noe, også førstepremien! Nå ble jeg glad!:) Elsker designet deres!
Gratulerer til de andre vinnerene også!
Hilsen Jeanette

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Grattis vinnere!!

Tilda sa...

ÅHHHH! Grattis till vinnarna - men liiite avundsjuk är jag allt... ;)

Silje Mari sa...

Hurra!!!! Tusen millioner takk! Jippi så glad jeg ble nå!!!! HÆLI:D

Silje Mari sa...

gratulerer til de andre også forresten:)hihi

Ann-M sa...

Gratulerer til vinnerne :)

Neet sa...

Ååååå så kjekt!! Nei no vart eg glad! Gratulerer til dei andre og, no skal eg kooose meg med å velje ut kva eg vil ha! Men er jo fare for at det blir meir enn 800 kroner, det er jo så mykje fiiint! Tusen hjerteleg takk til Blafrebloggen!!! :D

Marihøna sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!

prettoflamingos sa...

Vilken fin blogg du har. Kommer gärna och hälsar på fler gånger. /petra.h

Hedvig sa...

Hei
Det er en nydelig blå/grå farge på den ene
soveroms(?)veggen. Har du navn og nr på den fargen??

Inspirerende side dere har!