lørdag 1. august 2009

Dagbladet Søndag blafrer

26. juli sto denne reportasjen på trykk. Siden vi var i Danmark måtte vi sende slekta ut for å kjøpe avisa. Veldig hyggelig at Dagbladet tok kontakt med oss og jeg håper jeg kan få vist frem noen av originalbildene i reportasjen etter ferien, men det er opp til den flinke fotografen. En del av dere, spesielt de som har fulgt bloggen en stund, har nok sett mange av disse detaljene før. Men uansett synes vi det er stas at avisa bruker seks sider på firmaet vårt og og det lille huset vi har pusset opp. Rart å se personlige småting på papiret sånn. Godt fotografen overså rotekrokene ;-)

11 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

næh, jeg leste visst ikke dagbladet den dagen jeg.. sukk!
Ser flott ut..
klem

Mammadamen sa...

Dere har så mye fint:-) Var innom den nye butikken på Aker brygge i går, og kikket på noen av tingene deres der. Fin blogg også! Jeg kommer snart tilbake ...

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg.
Synes repotasjen var kjempebra. Masse interiør og det var så kjekt å se rommene i sin helhet liksom.
Jeg har en perm der jeg tar vare på alle reportasjer som omhandler bloggere jeg blogger med å der havnet den sammen med flere andre kjekke reportasjer fra herlige blogg mennesker.
Håper du har sol og nyter sommeren. Her er det litt av det ymse slaget men det er bare å finne frem symaskinen så glemmes fort regn og ruskevær :O)
Klem fra Elin:O)

det hvite hjerte sa...

Hei skjønne Blafre!

Takk for tilliten å bli spurt om noe så flott! Og du det er vi (min mann & jeg) temmelig sikre på hadde slått an!

Jeg vet ikke helt om du/dere vet hvem vi er, vi har jo handlet et par tre ganger hos dere og hentet hos Remi, og møtt han og N flere ganger i "området vårt" sentest i går da vi syklet til Norway Cup sitt Tivoli på sletta, da vekslet Kristian & Remi noen ord! Men det er altså jeg som har Bloggen Det hvite hjerte (jeg tok den bort før sommeren, men savnet den litt og ble litt "etterspurt" og fikk litt lyst å Blogge igjen nå som sommeren faktisk går mot hell...

Vi kjenner flere familier som absolutt ville kommet på et slikt utsalg det er jeg ganke sikker på! Si fra om jeg kan gjøre noe i forkant :-)om dere velger å gå for ideen!

Ha en fin helg videre!

cecilie sa...

Så gøy.. Må være spesielt å se alt på trykk ja.
Håper du får bildene og kan vise litt her på bloggen etterhvert for oss som gikk glipp av reportasjen:)

Cathrines blogg sa...

Det er godt å høre at også dere har rotekroker ;o)
Så kjekt for dere med alle reportasjene dere har vært med på, det er nok bra for firmaet deres, som for øvrig er helt fantastisk. Dere er så flinke !
Fortsatt god sommer fra en som har hatt en laaaang blogpause men som jobber seg sakte men sikkert tilbake ;o)

mette sa...

har sagt det før og sier det igjen, f e t reportasje d der! er det noen aviser eller bolig/ukeblader dere i k k e har vært i nå? den indianeren og den cowboyen litt under er definitivt blafres nydligste design hittil.. fy ass.. helt spesielt fin! håper du er frisk, god bedring hvis ikke!!

Ninas Drops sa...

Wow.
Så utrolig artig.
Masse lykke til på messen.
Gleder meg til å se bildene i nærmere ettersyn når du legger de ut på bloggen din=)
God klem fra Drops

mie sa...

Ja det er helt utrolig, men jeg får altså ikke med meg en eneste av disse reportasjene med dere! Satser på at dere har tatt vare på et eksemplar jeg kan kikke på hehehe ; ) -Dvs når vi våger oss hjem til dere igjen...ehem.

Kvirrevitt sa...

Søren, denne avisen skulle jeg ønske jeg hadde kjøpt! Håper dere får anledning til å legge ut bildene etterhvert:)

Katrine K sa...

Jeg fikk lest det, en kjempefin reportasje, dere har det såå fint, gratulerer!