lørdag 8. august 2009

Gavepapir, innpakningspapir - papir til bøker, scrapbooking. Og slikt.

Det nye papiret vårt er underveis! Vi har fått noen eksemplarer fra trykkeriet, og her er bilder. Tykt, matt papir dette, som vi tror passer til gaver - men også mange andre ting. Kommer til salgs i nettbutikken for privatkunder i slutten av måneden :-) Ellers fortsetter konkuransen under her. Oi, så masse respons! Tusen takk for alle positive tilbakemeldinger, setter enormt stor pris på det. Får ikke takket alle pesonlig inne på bloggene, men moro at dere har lyst til å vinne tingene våre. Gleder meg til å presentere vinnerene på mandag!

37 kommentarer:

LillaLykke sa...

Fantastisk!!! Gleder meg til det er i butikkene! :)

mi-rachel sa...

wow!
gleder meg også til dette kommer i butikkene.

Lottas Himmelrom sa...

Hei hei!Så utrolig lekkert,kult,stilig,vakkert og fantastiskt fint gavepapir... Nå blir det mange glade bursdagsbarn osv fremover..Gleder meg:)
God helg ønskes til Blafregjengen!
Klem fra
Lotta

Idun sa...

Så utrolig lekre!!! Gleder meg som et barn til nettbutikken åpner....! *hurra!*

Silje sa...

Oioioi!!!!
Kjempekult!

TANTE TIA sa...

Kjempefine Remi og Invild!!! Lykke til på messer! Vi drar til Oslo på søndag - og gleder oss til å vise fram kolleksjonen for vår/sommer 2010!

Aina sa...

Hei,

Jeg pleier å lage mine egne kort når jeg skal gi bort noe - men sliter ofte med å finne spennende gavepapir. Det gjør jeg ikke nå lenger ! Veldig stilig :)

lise sa...

For et herlig papir! Virkelig, virkelig kult.

Ludo Land sa...

Ingrid, de ble jo kjempe kule. wow. Gleder meg til å se dem og anskaffe meg noen. jippi! Du sender du den linken du snakka om. Hadde vært så gøy å se....

Camilla sa...

Oi, så masse fine papirer!! :-)

bodil sa...

Hei.Jeg har ikke vært inn på bloggen din før nå.Det er så kjekt og se att det er så mange kreative folk i Norge.Virkelig nydelig innpakningspapir.Ha en riktig fin helg.Bodil

M by M sa...

Så fint! Dere har en kunde her ihvertfall :-)
Klem fra M

det hvite hjerte sa...

Herlig!
Åh, som det blir digg å få noe annet enn det vanlige i bokhandelen!
Synd vi ikke rekker å få det til skolestart! Men det går jo ann å ta på gråpapir så lenge å bytte ut når man er i slutten av august, ikke sant....!?!
I love it!
Ha en herlig lørdag Blafre :)
klem til deg

Fru Fjeldhammer sa...

Snakk om lykke når jeg så dette innlegget nå, for i går tenkte jeg på at det hadde vært kult med den ugla på veggen! Så den nå at den kommer på en rull, det blir så kult. Dere er så kreative!!!

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Ååååååå, så lekkert! Nå MÅ jeg bare vinne konkurransen altså;-) Men hvis ikke så blir det nok en ny ordre herifra så snart det kommer for salg:-) (litt irritert på meg selv for at jeg var så utolmodig og la inn en ordre tidligere i uka, men men kan godt handle en gang til jeg!) ha en fin helg!

Hyttehuset sa...

Å for nokre lekre papir. Desse må kjøpast inn! Eg gler meg allereie.
God helg!

Lycheli sa...

Gleder meg! Herlige mønster og farger :) Jeg trenger absolutt litt slikt papir - til alt mulig rart egentlig! Må kaste meg på konkurransen deres også!

vivian sa...

De var jo bare utrolig søte da! Fant noen favoritter her ja! Gleder meg.

Klem fra en fargeglad vivian!

LilleLam sa...

Dere er fenomenale!

Marte sa...

Heisann!
Bare SÅ lekkert, altså! Skikkelig fint:)
Har nettopp startet min "blogg karriere", der jeg også blogger fra butikken min:) Her selger vi litt fra dere, så
legg meg gjerne til forhandler blogglisten deres, så blir jeg glad:)

Masse glade hilsner fra Marte i Blomstermiljø!

Vigdis sa...

oooh! LEKKERT papir!

Tilda sa...

Jag fullkomligt älskar papprena!

Linda S sa...

Så flotte papir! Vil gjerne ha sånne å scrappe med :)

Ninas Drops sa...

Kvirre vitt!
Nyyydelige...
rett og slett.
I want them aaaaalllll!!!
hihi.
Drops

cecilie sa...

ohh kjempefine . Skulle gjerne hatt til skolestart ja. menmen får ta det neste år. å bruke som gavepapir enn så lenge.hehe

Therese Skauge sa...

Fantastiske gavepapir!! Blafres mønstre kommer garantert til å pryde mange gaver herfra den kommende tiden. Så gøy!! Håer det kommer i en butikk nær meg (Kristiansand). :o)

Therese Skauge sa...

Fantastiske gavepapir! Blafres mønstre kommer garantert til å pryde mange gaver herfra den kommende tiden. Håper det kommer i en butikk nær meg (Kristiansand). :o)

Lottas Himmelrom sa...

Hei igjen.. Jeg har et spm.. Har dere tenkt til å lage tapet etterhvert også? Skulle gjerne hatt det uglepairet som tapet altså:) Hihi:) Så utrolig fint!
Ha en fin dag!
Klem fra
Lotta

Cathrines blogg sa...

Nydelig papir!! Skal garantert kjøpe!!! Vet akkurar hva jeg skal bruke det til......

HEIMLAGA sa...

oi så herlig :O) Har vert på jakt etter akkurat slikt innpakningspapir lenge. Hurra!!! :O)

Anonym sa...

Så fine!!! Ugledesignet ligner litt på Petrified in pink og Pink Friday sine!

Jeanette Lunde sa...

Ååå...så fine! Vi skal ut å handle skoleting i dag, men tror jammen vi må vente med bokbind til disse er i butikken :)

Ida J sa...

Gleder meg som en GAL til papiret kommer! Håper dere har nok til alle ;) Jeg skal kle skoeskene mine i papiret deres så jeg har et pent sted å gjemme skoene! :D

UN9 sa...

Kjempestilig!!!! Dette gleder jeg meg til å kjøpe, elsker designet du har på forskjellig:)

elena fiore sa...

wow! What a wonderful blog !!!
Ciao dall'Italia :-)
elena°*°

Morten Skogly sa...

Brillefint! Bra når papiret er så fint at man ikke vil kaste det! Litt som boksene jeg driver og lager til jul nå sammen med ungene mine.

http://pappmaskin.no/2009/11/mini-diy-homemade-handpainted-giftwrapping-made-by-upcycling-cardboard-boxes/

Juno sa...

så fine gavepapir...gleder meg til å handle det :)