søndag 11. oktober 2009

Masse nye kort i nettbutikken:

I forrige måned kom alle de nye papirproduktene, men det har vært en liiiiten treghet i systemet her som har gjort at de nye småkortene har manglet i nettbutikken. Men NÅ er de på plass. Sjekk hele oversikten her. (Mange av småkortene finnes som store kort også, her får du full oversikt).



Småkortene våre har et lite hull på baksiden, slik at man kan bruke dem som merkelapper også. Nå som vi har eget gavepapir også, får du mange muligheter til å matche mønstre og figurer.



BLAFRE begynte jo med kort. Snålt å tenke på, men høsten 2005 var det slik vi startet. Vi har trykket opp mange nye kort denne høsten. Og julekort har vi også - kommer tilbake til det senere ;-)

8 kommentarer:

Ragnhild Furulund sa...

Virkelig fine farger! Vi kommer sikkert til å kjøpe noen. Lykke til med salget:)

det hvite hjerte sa...

Enestående!!!

Linda S sa...

Så flotte kort :)

HønePøne sa...

herlige farger!
Jeg har faktisk et lite Blafre innlegg på bloggen min i dag ;)
Ha en god natt!
Madeleine

Ragnhild sa...

Jeg blir så glad når jeg ser alle de fine mønsterne og fargene - og bildene forøvrig - på bloggen her!

STJERNETELLER sa...

Kjemepefine! Gleder meg til julekortene også.

Andrea sa...

Great!

Maryah sa...

These are so cute!