lørdag 21. november 2009

Chair & shoe

Fridag og endelig lysglimt nok til å fotografere. En stol og et par sko, bare. Stoffet jeg har trukket stolen med er fra en ferietur i Danmark. Tester forresten ut språk på bloggen for tiden. Vi har bl.a. fått disitrubutør i Benelux og ser at mange som ikke forstår norsk er innom her. Spørsmålet blir - er et okei å bare skrive på engelsk? Eller foretrekker dere en todelt greie som dette? Altså litt begge deler? Innspill? 



I bought some old fabric in Denmark this summer. A piece of it ended up on this chair. And shoewise - my daughter is so ready for christmas, with this super cute and shiny pair. 

20 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

For ein herleg kombinasjon. Verkeleg eit bilete å verta glad av :)
Ynskjer Blafre-familien ei fin førjulstid.
Siri

Lotten sa...

Så söta skor! Sådana skulle jag med vilja ha ;-)

Anonym sa...

foretrekker todelt

Rakel sa...

Skønne sko.. Elsker røde børnesko.. Min datter har også de fineste røde Angulus sandaler.. :)
Synes det er fint at skrive både på eget sprog og engelsk.. :)
kh Rakel.

Linda sa...

Ja takk, begge deler! Mye mer personlig på norsk, tror jeg. Derfor fint med begge deler.

Hege Evensen sa...

foretrekker definitivt dodelt - rett og slett fordi jeg synes det er så flott å besøke blogger som også skriver på sitt eget språk. Blir litt eksotisk om du skjønner. Også er det jo en pluss for oss nordmenn at du er norsk;)

Annepålandet sa...

Jeg foretrekker nok todelt, men skjønner jo at det er et kapasitetsspørsmål for dere...

Turid sa...

Helt enig med de som sier todelt, både for egen del og også det poenget som Hege har.

Blir i godt humør av å følge med på deres design og blogg. Lykke til på ferden videre med utvidelse i andre land.

tempo.dk sa...

Det lyder spændende at folk i andre lande læser jeres blog. Som de andre har kommenteret, tror jeg også, at det er bedst at skrive på både norsk og engelsk, selvom det er en del mere arbejde - måske er det bare en træningssag. Ha en fin søndag. Hilsen tempo-Bente

tempo.dk sa...

Glemte at skrive, at det er et meget lækkert billede, forresten.

Janne sa...

Å så moro, første gang jeg er innom blafrebloggen. Men kjenner godt til designen, lekkent og morsomt:) Flott til gavet:)

La meg til som følger.

Ønsker deg en fin søndag videre.

K-J

Vibeke sa...

det er så herlige bilder på blafrebloggen, dette var intet unntak- til å bli glad av!:)

vibeke

Minmill sa...

For min del kan du bare skrive på engelsk.

:-) sa...

Ville bara visa vad som blev gjort av ert fina omslagspapper, vi älskar era saker hemma. :-)
Kram från Kungsängen, Sverige

http://lisassaxofon.blogspot.com/2009/11/adventsljust.html

:-) sa...

http://lisassaxofon.blogspot.com/2009/11/adventsljust.html

Det blev fel på första länken....

mette sa...

å så deilige bilder med deilige farger, mmmm, balsam for øye skulle jeg til å si, ao det svir jo, jeg mener en fryd for øye. malin har også sånne sko, de er så søte.håper vi får se dere enleraen gang i jula!?

Hege sa...

todelt :)

ALPAKKA sa...

Det er så inspirerande å sjå bloggen dokka!!! :-) No har ega akkurat sendt mi fyste bestilling, og gler meg slik til å få tinga dokka både til Sandvikgarden, Krukkehuset og Alpakka Apotek :-) Ha ein god dag!

mvh Aina

det hvite hjerte sa...

nydelig stoltrekk
nydelige sko ...

... bloggen MÅ være
på norsk også, absolutt! ...

ha en deilig desemberlørdag !

klem

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra