lørdag 5. desember 2009

Designernes eget julemarked denne helgen



En skikkelig hektisk dag har det vært, på norsk design- og arkitektursenter i forbindelse med «designernes eget julemarked». Remi er fortsatt i sving, mens Nora og jeg har rundet av. Vi har en liten stand her i år som i fjor. Så hyggelig å møte folk og få personlige tilbakemeldinger!



We're attending an annual marked at the Norwegian centre for Design and Architecture this weekend. A very nice place to be if looking for some original christmas gifts. So many creative souls out there, making beautiful things. Inspiring!

7 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Herlig,
dere fortjener denne
responsen og gleden,
produktene deres er utrolig
flotte og brukervennlige
og man blir jo bare glad
av å se på og ha disse fargene
rundt seg...!
Nyt førjulstiden Blafrefamilien :)
klem

Ludo Land sa...

heia. Jeg sov til langt på dag idag.Så jenge har jeg ikke sovet siden før Marko tror jeg. Ellers skulle vi ha tatt turen innom julemarkedet. håper vi kan stikke innom i morgen. Vi ses vell uansett imorgen, kanskje over en ivrig alias runde med E og ÅB? smil. ha en fin kveld.

reSIRIkulert sa...

Eg tykkjer de har eit fantastisk design som ein berre MÅ verta glad i ;)
Siri

nadja sa...

Hei! Jeg ville bare si at nå har vi fått oss vår første blafre flaske i hus. Una fylte sitt aller første år i helgen og fikk en aldeles nydelig flaske som gjorde både henne og moren glad. Så det så! Måtte bare si det...

Zia Meadows sa...

I have been having a browse through your lovely blog and i am very tempted by your shop do you ship to the uk? Regards Zia

°°steffy sa...

Hi there! I just got your package this week. I looove it. Thank you so much! The tin is beautiful and the wrapping paper ist just awesome!

Thanks a lot.

Warmest wishes from Switzerland to Norway!

°°steffy

Anniken Zahl sa...

Bra dere deltar!!
Jeg for min del sugde all inspirasjon i Hæelige København!! Fant frem til nye skjulte skatter av kafeer og butikker... Hærlig!!
Takk for besøk av hærlige, skravle Nora!! Smiler når jeg tenker på alt hun finner på å si... Adventsklem!!