onsdag 23. desember 2009

Gavepapiret vårt kan resirkuleres

Bare et lite apropos i forbindelse med dette; gjenvinning av gavepapir. Glanset julepapir inneholder bl.a store mengder fargestoff og er dermed ikke særlig egnet til gjenvinning, melder Aftenposten. Skulle det være slik at du får en gave i morgen pakket inn i BLAFRE-papir, så er imidlertid dette resirkulerbart. Et matt, tykt papir - minner litt om brunpapir igrunnen. Så vår lille oppfordring; resirkuler papiret :-)



Just a reminder: All of our greeting paper are recyclable. Good to know if you find the paper under your christmas tree ;-)

9 kommentarer:

Jessie Fincham sa...

beautiful wrapping paper, such a fan! :)

Ludo Land sa...

åh så utrolig fine bilder av Noramor. jeg savner henne og dere, det føles så lenge siden. håper dere fant posen med gavene på døra at ikke en bambi gikk forbi og stjal den mener jeg. Fantastisk foresten at de var i hagen deres. wow. så koselig. Gooood jul.

Vibeke sa...

så herlige bilder av bambier og superflink jente :)

resirkulerbart = me like! både papir og kort fra blafre på "barnepakkene" fra oss i år også, kjempefine :)

tusen takk for koselig julehilsen inne hos meg. ønsker deg en fredfull jul fylt med masse glede og gode øyeblikk,

vibeke

signe sa...

Rigtig godt at vide! Endnu en god grund til at købe jeres fantastiske papir!
God jul og godt nytår:0)
Kh Signe

Kort og Søm sa...

Veldig bra med resirkulerbart gavepapir!!
Hilsen Fredrikke :o)

Kardemomme sa...

Heisann! Riktig god jul og et godt nytt år tilbake til dere også!
Bambier i hagen er ikke alle forunt og jeg er sikker på at dette satte en ekstra koselig spiss på julefeiringen :)
Her ved bekken finnes det også rådyr men jeg har kun sett på avstand og selvfølgelig finner man jo ikke kameraet når man trenger det mest..Det er noen skjønne skapninger! Herlige rosa/røde bilder i innlegget under også!
Jeg liker så godt den fargekombinasjonen..Kardemomme/Benedicte :))

Hilde S. sa...

Ønskjer deg og dine eit retteleg godt nytt år.
Takkar for samarbeidet i året som snart er over,
og gler meg til å fortsette i 2010.
H

cold*toes sa...

Godt nyttår! Veldig koselig å komme inn her og finne så mange fine bilder av både Blafreproduktene og Blafrelivet ellers. Håper det er ok at jeg har linket til bloggen deres på min :)

Hege Evensen sa...

Godt nytt år!!! Klem fra Hege