torsdag 10. desember 2009

Torsdagsting



Et par småting - i ren iver over at vi har fått oss fotolys/softboks til produktfotografering. Kommer fint med til blogging i bekmørket, kan man også si. Øverst et enkelt handlenett. Nederst - en felles favoritt med min skjønne svigerinne - den finfine Muldvarpen. Denne lille papirkofferen kjøpte jeg med meg fra Praha tidligere i høst. Også i yndlingsfargen min grønt. Skulle vel egentlig blogget om Obama, men så ble det Muldvarpen i stedet ;-)



Just a few pics, in celebration of our new photo lights, that gives new hope for a frustrated blogger in the winter dark norwegian evenings. The little paper suitcase was bought in Prague earlier this fall - in beautiful green. I should perhaps been blogging about Obama tonight, but ended up with the cute Mole/Krteček. Sweet childhood memory.

8 kommentarer:

HønePøne sa...

Den grønne kofferten var bare helt skjønn! Tror muldvarpen var på barne-tv på 80-tallet? =)
Madeleine

EN GUL KNAPP sa...

Fotolys og softboks er digg :) Jeg har laget meg et lite studio på loftet vårt. Knipser bilder av produkter, Marius og andre skjønne ting. Have fun!

Thea

Vibeke sa...

synes det er flott at du viste oss supersøte muldvarpen, obama er jo overalt alikevel...hi-hi

ønsker deg en flott adventshelg,
vibeke

Malin sa...

Koselig blogg du har! Jeg har et innlegg om en av stålkoffertene deres, og link til sidene deres i gadgetene mine, håper det er greit!;)

Min 2åring har fyllt kofferten sin med fargeblyanter :)

Ha en kjempefin jul!!

Hokusfiliokus sa...

Den grønne kofferten er helt herlig! Kjøpte også med meg en slik da jeg var i Praha. Gode minner fra Barne-TV:)

Ingvild sa...

Fått herlig pakke i posten fra dere. Så nå er både julegaver og dåpsgaver i boks her i huset :)

Var inne og snuste rundt på Epla nå og kom over noe kjente figurer;)
http://epla.no/products/2335/
Enda en god ide :)
Ønsker dere en fredfull førjulstid

Klem Ingvild

Anonym sa...

Det er en kjempesøt koffert!!
Men man trenger ikke reise til Praha! Kjøpte min hos "riktige leker" i Oslo i forfjor.-)

Matpakkemamma sa...

Jeg elsker krtek/muldvarpen, og heldigvis gjør en av ungene mine det også. Jeg og han koser oss med muldvarpen i bokform eller på youtube. Herlig. :)

Men skrekk og gru, hvorfor forvillet jeg meg inn hit da... :D Jeg ELSKER matbokser enda mer enn jeg elsker muldvarpen, så dette kan bli dyrt. ;-S