lørdag 20. mars 2010

Matbokser og andre Blafre-bokser: sniktitt.

I går kom det pakke fra fabrikken vår! En haug med plater - som snart blir til bokser. Dere får en liten sniktitt her :-) Endelig kommer uglene på matbokser, den røde fugleboksen, giraffer, hvalen - og flere helt nye design. Kan ikke vise alt her, for noe må jo være en overraskelse også. Til boksene kommer også TERMOSER i skikkelig retrostil, og drikkeflasker. Og så kommer en helt ny, litt mindre matboksstørrelse, som mange har spurt etter. Gled dere til skole- og barnehagestart! Disse sakene ankommer Oslo i juni og vi håper dere vil like dem.



Testprints has arrived! This will be our new boxes, arriving Oslo before the summer. Owls, whales, giraffes - and new designs and sizes. AND there will be really cool, matching thermoses in retro style. And drinking bottles. Hope you will enjoy this :-)

19 kommentarer:

Krusedull sa...

Så fine produkter (som alltid)! Herlig ugle! Og herlig vårtouch på det nye bloggdesignet! Glede! : )

Kjersti sa...

Åååhhh! Mye fint. Gleder meg :o)

Gunn Beate sa...

Si fra med en gang vi kan legge inn bestillinger! :D Nydelig!

Polly sa...

Å, jeg gleder meg til de røde med bål fugler kommer. Nydelig. Du har allerede en kunde i meg:)

Jonna sa...

Mye fint, gleder meg!
Tåler sakene deres oppvaskmaskin?
Har et par flasker og har ikke turt å putte dem inni enda...

Ingrids mamma sa...

Blir supert for jenta mi å starte i 1.klasse med ny matboks og termos:)Jeg gleder meg til etterhvert å fylle på med nye varer i butikken min (FRYD åpner på onsdag). Matboksene med elefanter står i ett utstillingsvindu i butikken, og de har allerede fått mye oppmerksomhet. Blir toppen med sengetøyet som kommer også. Fargene og motivene deres er bare til å bli glad av. Tusen takk!

kardemomme sa...

Dere er så flinke til å fornye dere.Jeg må fortelle at dere virkelig har nådd ut med produktene deres. Jeg ser glad Blafre-design over alt :)
Den røde ugla på den rosa bakgrunnen er så flott i fargene!
Ha en fortsatt fin helg! Hilsen Kardemomme :))

Tanja sa...

Her var det myyye fint

Bo med barn sa...

Så flott nytt og fresh design bloggen har fått nå. Finfint!!

Gleder meg til å se nyhetene, og ikke minst termoflasker:)

Anonym sa...

Herlig! Jeg savner en "jentete" metallboks i størrelse: 34x24x24cm. Rosa bambi eller prinsesse hadde vært fint :)
Kommer det noe sånt?

mvh
Amateurmamma

NL sa...

Så mye nytt og spennende!
Liker ekstra godt kombinasjonen rødt/rosa og håper det er ett nytt print jeg skimter nederst i høyre hjørne ;)

BLAFREBLOGGEN sa...

NL, ja det er et helt nytt design du ser. Skal bli mellomstore matbokser (helt ny størrelse). Men må være litt hemmelighetsfull frem til lansering ;-)

May Linn sa...

Hei. Jeg fryder meg over alt dere får til. Jeg gleder meg til å fylle opp sortimentet mitt igjen med mange fantastiske nyheter. Kjempegøy:)

Hokusfiliokus sa...

Så fine bokser! Høres fint ut med retrotremosene, gleder meg til å se:)

Lykke sa...

Så mye fantastisk flott <3 Produktene deres gjør meg glad, og inspirerer meg!

mette sa...

blafre blir bare bedre og bedre. åssen skal det ende? vanvitti mye fine farger og nye design. god påske:)

Solflekk sa...

gleder meg enormt til de kommer! særlig de litt mindre matboksene! treåringen kommer til å bli veldig glad!

Ermioni sa...

so beautiful colors!!! so positive design!!!
thanks!

Camilla sa...

når vil di komme til trondheim da? *gleder seg*!!!