fredag 30. april 2010

Matbokser i nye størrelser - kommer til sommeren!

Kjære blogglesere! Vi tenkte vi skulle gi dere en spesial-sniktitt-forhåndsvisning av de nye matboksene som kommer denne sommeren: vi har laget bokser i en helt ny og mindre størrelse. Vi håper disse vil funke både til barn og voksne. Hva tror dere? De passer også oppi koffertene, som de andre småboksene våre. Bilder av termoser, drikkeflasker, tekstiler etc. kommer etterhvert!



Vi har nå lagt ut nye produktbilder av alle boksene i nettbutikken vår. Ta gjerne en titt og gi oss en tilbakemelding! Disse produktene kommer til sommeren, og er ikke til salgs ennå. OBS: Flere av de gamle boksene går nå ut av produksjon. Vi har få igjen på lager. Vi anbefaler en tur i nettbutikken vår, hvis det er noe spesielt du har lyst på :-)



Just showing you lovely blogreaders some pics of products arriving this summer. Brand new designs and brand new (and smaller) sizes on our lunchboxes. Please check our web shop for pictures of ALL our new boxes arriving this summer!

20 kommentarer:

Silje sa...

Kjempe fint at du lager mindre matbokser. Håper de kommer med "guttemønster" på også etterhvert (glefsefisk, gravemaskin, traktor osv)
:)

hverdagsgodteri sa...

De så flotte ut! Ser ut til å være en bra størrelse. Synes de "gamle" er litt for store. Kjekke til å ha med yoghurt i tilegg i, eller en boks med frukt i. Men blir for store ellers..

Snøstorm sa...

Oi, disse var flotte. Jeg synes fargene og mønstrene var nydelige. Likte veldig godt den gule med bambi på og den hvite med grønt mønster.

Birgitte sa...

Fantastisk! Jeg synes også ofte at "koffertene" er litt store. Disse minner om matbokser jeg selv hadde som barn, kan ikke det stemme? Elsker motivene, vet om en som vil bli veldig glad for den lilla med ekorn til bursdagen i august!

Mie sa...

Helt nydelige matbokser :) Likte spesielt godt den rosa med ekorn :)

Rannvá Dávadóttir sa...

Sikke nogle faktistisk flotte produkter I har! :) Farverne og mønstrene er fantastiske! Kan lide dem allesammen! :)

Barbro sa...

disse var aldeles nydelige!

Mona sa...

Så fine matbokser! Ser ut til å være perfekt størrelse etter min smak! Skal SÅ kjøpe meg en når de kommer for salg! :)

Lotten sa...

Mm dom ser jättefina ut! Ser fram emot termosar och tyger oxå ;-)

Tipsy Tessie sa...

fantastiskt fina matboxar-längtar tills de finns att köpa :)
Tack för kommentaren på min blogg, naturligtvis får ni låna mina foton om ni vill, bara roligt att ni gillade det :)
Mvh/Therese

g u r o sa...

Herlege boksar! Likar så godt forma og fargane og motiva! :)

Blir glad av Blafreprodukta!

Ha ei god helg!

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Herlighet så skjønne matboksene med de små ekornene var. I love them ❤

Hilde sa...

Kjempe tøffe! kan nok hende at jeg kommer til å kjøpe meg en matboks jeg også :)De kan da vel ikke bare være til barn..?

EN GUL KNAPP sa...

gleder oss -superfine!
Thea

mayo.no sa...

Jeg gleder meg til å få de nye produktene i butikken. Jeg må jo bare ha ALT. De nye små boksene var kjempesøte.
Klem fra May Linn.

Gunn Beate sa...

Jeg har lyst på alle!

IJ sa...

Fantastisk fine - likte spesielt den kvite med ekornmønster!! Er sikker på at denne størrelsen vil falle i smak hos mange!

Anonym sa...

Oj så mange fine bokser og flasker!! Vanskelig å velge! En liten filleting; det er skrivefeil på noen av de; det står STÅLFLAKSE istedenfor STÅLFLASKE.

Klem fra Blafrefrelst
Elisabeth

:) sa...

hei. veldig bra med mindre matbokser. jeg liker ikke de nye ekornene. men de gule med geitene var fine!

Anonym sa...

Herregud så vakkert!!!
Jeg elsker at dere viser kommende nyheter i forveien på bloggen deres...men akkurat nå var det litt kjipt for jeg kunne tenke meg å kjøpe disse mtboksene allerede i dag =D Gleder meg til de kommer ut for salg =D