tirsdag 24. august 2010

Ekeberg hageby i våre hjerter: BLAFRE røper en stor hemmelighet!





Dette er en bygning i nabogata vår, ca. hundre behagelige meter fra det lille huset vi bor i her i Ekeberg hageby, og noen meter fra bussholdeplassen i Ekeberg hageby, bare ti minutter fra Oslo sentrum.



Her åpner vi *trommevirvel* showroom/kontor/butikk nærmere jul! Vi er så spente og har gledet oss veldig til å røpe dette på bloggen! Det skal rett og slett bli en fryd å innrede og pusse opp dette store lokalet - og fylle det med alle produktene våre, samt eksklusive varer og godbiter som bare finnes her. Har flere spennende planer :-) Vi har fått streng beskjed fra vennene våre i nabolaget om å servere GOD kaffe, så det må vi også se nærmere på. Åpningstidene skal vi tygge litt på, men antakelig blir det åpne dører og mye hjerterom på dagtid og ekstra lenge på torsdager. Først må det fikses, flyttes på vegger, males og innredes og... Lover mange bilder fra oppussingen utover høsten og håper dere har lyst til å stikke innom ved anledning!



We are opening showroom & shop in the street next to our house in Oslo. More photos coming! So excited!

34 kommentarer:

mi-rachel sa...

gøy! grattis!

Krusedull sa...

Fantastisk! Jeg kommer! Kjenner nesten den gode kaffeluktem og atmosfæren allerede! Gleder meg over produktnyhetene deres i mens dere pusser opp! ; )

Bo med barn sa...

Så spennende! Skulle gjerne bodd nærmere:) Ønsker dere masse lykke til!

Krusedull sa...

hihi! Ja, det må vi ha gjort! : ) til deg

IJ sa...

Så spennande nyheter!! Gratulerer og lykke til med oppussing og klargjering. Knallmykje fine nye ting i nettbutikken no - det er vanskeleg å styre seg. Termosane er bl.a. supersøte, minner meg om den eg hadde som liten.

Klem

Ps: - og så er eg spent på kva de jobbar med i stoff!

Moldskred Design sa...

Gratulerer! Dette blir spennende å følge med på. Håper det blir mange bilder fra oppussingen underveis!

LahrA sa...

Herlig! Spennende! GrAtUlErEr :)

Prinsesse Elin sa...

Takk takk Ingrid. Jeg er kjempestolt av henne.

wooooow. Dette her blir kjempebra. Guri dette er faktisk fantastisk! Gratulerer så utrolig masse. Neste gang jeg er østover skal jeg jammen stikke innom en tur.

Utolig flotte ting som er i salg nå. Julepresangene til de under 10 er allerede i (blafre) boks! Og termos. :)

Kos dere med spennende prosjekt. Jeg følger selvfølgelig med videre....må jo vite når showroomet åpner slik jeg kan komme å drikke kaffe:D

Klem fra Elin:)

PeekaBoo Myrbråten sa...

Så utrolig moro! gratulerer så mye og jeg kommer helt klart en tur når det er klart. Gleder meg til å følge oppussingen

Tina sa...

God idé! Bor like nærheten og jeg tusler gjerne en tur innom etter kaffe :)

Fru Fjeldhammer sa...

så morro! Grattis...og lykke til med oppussing!! klem

Elin Meek sa...

Gratulerer. Denne skal jeg ta med meg ungene til når dere åpner. Lykke til med oppussing!

Hilsen

deres gamle naboer

Pia sa...

Så spennende! Gratulerer!

Kardemomme sa...

Så morsomt! Skjønner godt at dere er i fyr og flamme og gleder dere! jeg kommer helt sikkert innom og titter etterhvert :)Kos dere med planleggingen :))

Kardemomme sa...

Så morsomt! Skjønner godt at dere er i fyr og flamme og gleder dere! jeg kommer helt sikkert innom og titter etterhvert :)Kos dere med planleggingen :))

Allis i Eventyrland sa...

Så spennende! Jeg skal definitivt ta meg en tur eller ti! :)

Snøstorm sa...

Så spennende! Og ikke minst flott for oss som vil handle. Jeg kommer garantert til å reke rundt i butikken støtt og stadig! :) Gleder meg til å se resultatet!

Heidi sa...

Cool! Det er rett i nærheten av der mine foreldre bor - så nå blir det enda lettere å få masse fine Blafre ting til jul :D

Astrid sa...

Så stas! Gratulerer!

wendysinfamilie sa...

Da blir det garantert noen julegaver fra dette bygget :-)) Gleder meg.

sirisinspirasjonsunivers sa...

Så spennende! :o) Lykke til med oppussing, jeg følger spent med videre :o) Herlige produkter i blafrenettbutikken foressten! :o) Blir så happy av alle fargene! Klemmer fra Siri

Kikki sa...

Iiiik - så gøy! Gratulerer!! Jeg skal definitivt ta turen! Rekker dere å åpne så vi kan kjøpe julegaver der til jul? :-)

Villblomsten sa...

Gratulerer :-)

mette sa...

fyttikatta så det blei noe av! det der blir bare rått! nå tar blafre h e l t av. dere må ha det så sinnsykt gøy. heldiggriser. god helg :)

fru Pink sa...

Så gøy og gratulerer så masse! Dere er FLINKE! Så synd jeg ikke bor på nordstrand lenger:/
Har dere med i reportasje fra interiørmessen i dag, forreste:)
Her:
http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/2010/08/rapport-fra-gave-interirmessen-gyllen.html

Jubeline sa...

Hurra! Akkurat det vi trenger i nabolaget! :) Tanja

Nordlys sa...

Så utrolig spennende! Gratulerer så mye! Jeg kommer definitivt innom, og setter stor pris på en kopp kaffe da! :)

EN GUL KNAPP sa...

Stilig! Gratulerer! Det kommer til å bli en knallfin butikk :)

Klem, Thea

Mona sa...

GRATULERER! Skulle ønske den gata lå i mitt nabolag! Ja ja, men dere er jo på nett også, og der kan jeg jo besøke dere.
Lykke til!
Gleder meg til å følge oppussingen ( for dere legger vel ut litt underveis for oss nysgjerrige?)

Lille Liljehvit sa...

Jippi!!!!!! DET gleder jeg meg til!!! Både til å se bilder fra oppussing og planlegging, men også til å komme å shoppe!!! Og jeg er heeelt enig: dere må ha GOD kaffe!! Jeg tar med meg alle venninnene mine til åpningen!!! Gleder meg allerede!!!

Ops...glemte nesten å gratulere jo.... fnis..... GRATULERER!!! Flinke dere er!!!!


Klemmer fra LiljeHvit

Ps: har dere en 'knapp' med Blafre-logo, som jeg kan ha på bloggen min? Sånn for å reklamere mener jeg ;o)

Andregasellen sa...

Så spennende!!!Grattis altså.Jeg kommer!!

Huldra sa...

Gratulerer så mye! Håper det blogges om oppussing og innredning av lokalet etterhvert. Spennende! =D

INredet sa...

Var innom en koselig interiørforretning i Vaxholm (Sverige) og de solgte nydelig kaffe (latte for min del). Gjorde noe med atmosfæren, så det kan absolutt være en ting å satse på ;o)

Gunnhild sa...

fantastisk!
gratulerer så mye, utrolig kule lokaler! ..elsker murene ;)