lørdag 11. september 2010

BLAFRE i Ekeberg hageby; oppussingsrapport

Vi har revet litt og er i ferd med å sette opp vegger. I bakkant av lokalene skal vi ha lager til nettbutikken vår - slik at alle privatkunder da betjenes fra disse lokalene. Kjøkkenkroken skal få ny innredning og i dette området blir det disk og kaffeservering, med noen sitterplasser (vi har kjøpt en knallkul loppissofa, blant annet). Det skal høye skyvedører inn flere steder.







Over: på denne veggen skal vi ha frem mursteinen, og antakelig lage en åpning inn til hovedkontoret, med en stor skyvedør på skinner. Liker den rå, industrielle stilen, som bakgrunn for alle de fargerike tingene vi lager. Derfor har vi også bestilt dette skapet fra House Doctor:

Under: Vi må ha vegger til å stille ut produktene på; så her reises noen av dem. Det skal også være en arbeidsplass i midten der.




God helg, folkens! Og hvis dere er spesielt interesserte i å følge oppussingen, kan dere klikke på merkelappen «Showroom/butikk» øverst i venstrespalten her.

16 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Kult kult kult
jeg gleder meg som et
lite barn til å komme
på åpningen ...!!!

Dere er bare så flinke
jeg blir skikkelig stolt
av dere ... ♥

God helg, klem klem klem

by BeaTell sa...

Guri, mye jobb altså! Tenker det blir veldig bra til slutt! God helg til dere også!

Klem

missnymo sa...

Alltid spennende med oppussing! Blir gøy å se resultatet :)

Anonym sa...

Det kommer til å bli dritkult!!! Spørs om ikke dere blir nødt til å ha kafe på heltid :)

Châtaigne sa...

Så spennende! Kjempestilig med murveggen dere vil ha frem i dagen.
Masse lykke til med den videre renoveringen!

Inger-Lise sa...

Så spennende!! :)
Fin reportasje om dere i siste Rom123. :)
Klem fra Inger-Lise

no15 sa...

Herlig blogg. Jeg elsker produktene deres og har kjøpt flere ting(-:

Malin

Sjarmerende-Gjenbruk sa...

Kjøpte Rom 1.2.3 pga kjente fjes på forsiden...Kjempehyggelig å lese om dere i det tøffe hjemmet deres...og sååå fin jente dere har også!
Lykke til med butikken -dere er flinke!
Klem fra Hanna

Cami sa...

Så utrolig gøy og må si dere er en utrolig inspirasjon :-) Fantastisk alt det dere har fått til. Gratulerer så mye. Gleder meg kjempe masse til å se ferdig resultat.

- Cami

pauladesign sa...

For et spennede prosjekt. Dette gleder jeg meg til. Bor en time unna men det er jo gjort unna på "tjussh" så er jeg der. Jeg gleder meg :-)

Snøstorm sa...

Kjempespennende prosjekt og jeg gleder meg til å se hvordan det blir. :D

Jeg lurte på en ting; i artikkelen fra huset deres i Rom 123 er det avbildet en gammeldags smijernsovn. Det står at den er ny og jeg lurer på hvor dere har kjøpt den da den var så kjempefin? :D

BLAFREBLOGGEN sa...

Snøstorm, bare send oss en mail så skal jeg sende deg kontaktinfoen på ovnen :-)

Marthe sa...

Så spennende!! Vi har også bevart en mursteinsvegg. Jeg er kjempefornøyd med resultatet!

ANETTESHUS.COM sa...

Wow!! Dette blir super-flott! Men litt av en jobb?! Masse lykke til videre!

Klem klem
ANETTE:)

p.s. så gøy at du kjenner syster yster:)))

Anonym sa...

Your opinion is useful

Anonym sa...

Prosperity is just around the corner. (Better times are coming soon).