onsdag 8. september 2010

Det blafres på glanset papir

Da har det seg altså slik at Blafrefamilien for første gang i sitt liv har dukket opp på en glanset magasinforside. Hjelpes! I bladet kan du da lese/se åtte sider med bilder fra heimen, fotografert av denne dyktige dama for en stund siden. Nå skal det i ærlighetens navn sies at bildene ikke er HELT representative for hvordan vårt hverdagsliv utarter seg. Vi feirer derfor oppslaget med et stemningsbilde av en aldeles normal ettermiddag her i huset, med skjeve gardiner og våre vanlige doser rot rundtomkring. Takk og pris at vi ikke trenger å rydde vekk «hele oss» til fotografering veldig ofte ;-) Bladet kommer til salgs i butikkene snart, og kom til abonnentene nå i dag.



A Norwegian magazine has put the Blafre-family on the cover. That is a strange feeling. We are celebrating the 8 pages with publishing a picture from this afternoon. No styling and more like normal ;-) Have a wonderful week!

19 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Så kjekt! Gleder meg til å lese bladet :-))

ROSALIGA ♡ sa...

Oi, så spennende! Gratulerer... Skal løpe til butikken og kjøpe så snart det kommer ut!

Herlige farger i heimen! Elsker de lyse gulvene!

Randi
RoSaLiGa

Ida Susanne sa...

HERLIG :)

Gleder meg til å lese repotasjen :)

Elsker fargebruken og energien i stilen din.

Anonym sa...

Jippi,hyggelig overraskelse i posten da jeg kom hjem for litt siden!
God kopp te,stille i huset og Rom123= perfekt kveld;)
Spennende med alt som skjer,jeg følger med...
Fin kveld til dere!
Kathrine

AbluMoo sa...

Hm, da bør jeg løpe og kjøpe når bladet er kommet i butikkene og feberen har forlatt meg. Jeg elsker, elsker, elsker brafredesign, og endelig, i helgen som var kjøpte jeg min første blafrematboks. Jeg funderer fremdeles på hva jeg skal bruke den til, for jeg føler det bør være noe helt spesielt, siden den er så vakker. Det naturlige ville kanskje være å bruke den som matboks... :)

shinedesign sa...

Superflott reportasje, gratulerer! Hjemmet deres er alldeles nydelig, sjelfullt og sjarmerende.

jannepålanne sa...

Suuper reportasje! Har allerede lest den.. og ikke minst kost meg med alle de fine bildene fra boligen deres. Digger stilen:)

Vesle Serena sa...

wow gratulerer! :) Gleder meg til å lese reportasjen!

Nenne sa...

hei:-)
Nyydelig repotasje, har nettopp sittet og kost meg med den!!!
Kunne flyttet inn i deres hus tvert æ...love it:-))) Den blandingen av gammel-gammel sjarm og retro er bærre lækkert!!!!!!Mye spennende som skjer hos dere for tiden, jeg følger med!!!!
Flott og inspirerende blogg også!
hilsen Nenne

Allis i Eventyrland sa...

Så GØY! :D Gratulerer med forsiden!

Linn sa...

Gratulerer med forside og super reportasje! Leste den i går !
Synes dere har en super stil! Litt sånn jeg PRØVER å få det hjemme også, men får ikke helt til. Tror jeg blander litt vel mye :-)
Elsker de flotte fargene og blandingen av litt forskjellige stiler.

Frk. Maya sa...

Hurra! Gleder meg til å se:D

Maya

smileull sa...

Jeg gleder meg max til å kose meg med å studere reportasjen med en kopp kakao i sofaen i kveld! :)

missnymo sa...

Så flott da! Jeg liker Rom 123 veldig godt, bare synd jeg ikke bor i norge for tiden så jeg kan kjøpe det...

:)

Scandinavian Retro sa...

Leste reportasjon, den var kjempefin! Grattis!!

Tove sa...

Gratulerer med forside og mange sider ( som sikkert er fulle av fantastiske bilder), gleder meg til å se mer når jeg kjøper bladet. Det er veldig fint med slike "strøkne" magasinbilder, men hverdagsbilder er nok litt mer levende ja:) Så spennende ting som skjer hos dere nå, håper jeg får sjansen til å komme innom det nye lokalet deres en gang.
God helg!

SpoedieZ sa...

Wauw! For what I can see so far; I think your house is beautiful!

IJ sa...

Flott artikkel!

Ha ei fin helg!

IJ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.