onsdag 8. september 2010

Oppussing pågår

Første bilde inne fra Blafres nye showroom/butikk/kontor. Flere kommer! Vi har rukket å fjerne takplatene som lå under de store stolpene i taket - og stjal ca. 30 cm. ekstra takhøyde. Og så er materialet på plass i lokalene. Nå venter vi bare på å komme i gang med å flytte og bygge noen vegger. Nytt gulv er bestilt og en del innredning. Vi er glade for takhøyden og de store vindusflatene (på dette bildet synes bare vinduene mot bakgården). Veldig spennende dette, og så er det kanoninspirerende med alle de positive tilbakemeldingene fra dere. Håper dette skal bli et sted det er virkelig hyggelig å komme innom!



Work has started in our new showroom/shop/office in Oslo. More pictures will come.

7 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Dette blir så bra ...!!!

Idag har jeg hatt lunsjavtale med meg selv og dere,
les: rom 1 2 3 og der
var jo lille Blafre
familien ...!

Gleder meg på deres vegne,
dette blir veldig spennende
prosjekt ...!

klem

mi-rachel sa...

så gøy!
så kult at dere kjører på med det dere liker å gjøre - og er veldig flinke på!! heier på dere!

Annika sa...

Så gøy, gratulerer så masse med showroom! Det blir helt sikkert lekkert! Klem A;)

Anne Olaug sa...

Stilig! Er abonnent, så nå gleder jeg meg til å lese om dere! ;)

Anne Olaug sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne Olaug sa...

Okei, det ble feil... Kommentaren gjelder innlegget om Rom123, som du sikkert forstod.

Eva-Charlotte sa...

Dette ser jo ut til å bli helt supert! Flinke er dere. Gode folk, god smak, god stemning, deilige produkter. Kan ikke bli annet enn bra. Gleder meg til å slenge innom, shoppe og ta en lang kaffe. Klem