torsdag 7. oktober 2010

Sengetøy, smekker, vimpler, forklær, puter...

Endelig! Alle de nye tekstilvarene ankommer lageret i morgen, og salgsstart i nettbutikken blir i morgen ettermiddag, mens utsendelsene starter neste uke. Husk at vi har en begrenset antall produkter i første omgang. Vi har ventet lenge på disse varene og introduserer nå en helt ny produktgruppe - det er så spennende!! Mer info på Facebook-siden vår, der du også er velkommen som følger.



All new bed linen, cushions, baby bibs, buntings and aprons are arriving tomorrow morning! So exciting - we are introducing a brand new product range. Hope it will be well received.

12 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Åh så gøy ...!

Så mange lekre faegeklatter - Me like ...!

Jeg ser for meg både vimpler & nett ...!!!

Lykke til ...!

Klemmer

Prinsesse Elin sa...

Så mange flotte ting. Dette er rett og slett gøy. Vimplene er fantastiske!

Klemz:)

IJ sa...

Kjempefine bilder - gler meg til å sjå meir!

Klem

stjerneglass sa...

Å, hurra!
Dette er jo helt supert!!

I'm with Leia sa...

Wow få fine! Er det kun til barn eller litt til oss voksne også? Jeg vil så gjerne ha små blafre elefanter på et forkle :)

Annepålandet sa...

Lekkert!
Kommer stoffene som metervare også? Det hadde vært supert - kunne godt tenkt meg å sy div poser og vesker i disse stoffene!

Ylva sa...

dundersöta grejer! Älskar vimplarna!

Sandra sa...

That looks amazing and fantastically fresh!

Mia sa...

Fantastiske tekstiler!!

Men jeg skulle gjerne hatt sengetøy i voksenstr. til gutten min som snart forlater sprinkelsengen sin. Finnes det ikke??

Savner også litt bedre bilder av sengetøyet i nettbutikken deres. Det holder ikke å bare vise nettet det kommer i...:-))

Anniken Zahl sa...

Endelig!! Hærlig hærlig!!

Christina sa...

Er det mulig å kjøpe metervare også? Det hadde vært så fint!

SessanOchPrinsessan.Com sa...

Helt L O V E L Y!!

Jag älskar sängkläderna, kuddarna, vimplarna & faktiskt ALLT ;)

Klart Blafre skall synas hos Brio!!

God Klem