torsdag 11. august 2011

Ny årstid - nye design




Denne høsten lanserer vi blant annet bokser i en ny, dus fargeskala. Matchende flasker kommer også. Nettbutikken er oppdatert med massevis av nyheter nå; disse boksene, aktivitetskalendere, penal. flasker, vesker, nøkleringer. Håper vi kan bidra til å gjøre høsten litt ekstra fargeglad :-)

Fargeskalaen på rognebærserien er hentet fra tidlig 60-tall, og spesielt dette bildet - med min kjære pappa i midten, omgitt av slektninger i heimbygda Erfjord. Der vokste jeg opp.

14 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så nydelig matboks, og kult bilde :) Når kommer wallstickersene som var på Facebook for litt siden? Lette på nettbutikken men fant ikke. *♥*

Annabelle sa...

Så fin retro-stil!

BLAFREBLOGGEN sa...

Mie, wallstickersene kommer i september, ser det ut til. Høstnyhetene kommer litt som perler på en snor her :-)

Dragemamma sa...

Den var knallfin! Det dumme er at jeg ønsker meg alle boksene deres, men trenger dem egentlig ikke... Men wallstickers høres jo lovende - det har jeg ikke fra før ;-D

re:signert sa...

Tror jeg står over cernittmiddagen, men stikker innom og sier hei. Endelig tilbake i Oslo etter 4 dager på øya Leka der jeg har et sjarmerende og skjeivt sommerhus. Anniken var hos meg med Dagbladet Søndag, kommer i trykken 21 august. Skikkelig retro og bestemor. Hun forteller om den nye kafeen også. Så artig. Gleder meg til en tur på Ekeberg. Og må bare legge til at dere er kjempeflinke. Hva dere får til! Og herlig å se en bedrift i vekst! Stå på. Mvh Signe Schineller

Kari Anna Sandvik sa...

Jeg skvatt da jeg så bilde fra Erfjord, selvom jeg tenkte litt at vi kanskje er i slekt pga du heter Erøy. Min farmors pikenavn var Gundla Erøy, og min far Lars vokste opp i vakre Erfjord :)

BLAFREBLOGGEN sa...

Karia Ann, ja, Erfjordrøttene er sterke her i huset. Og da er vi nok i slekt, for så stor er ikke bygda :-) Takk for hilsen på bloggen!

Anonym sa...

very nice post - simple but very informative

buy backlinks

Katrine {Magifabrikk} sa...

Den er kjempefin, på ønskelista mi!

iphone reparation København sa...

Super flot madkasse :)


Hilsen

Gustav
http://iphonereparationkøbenhavn.dk/

Anonym sa...

Melinda NYE is being tied to Thierry DASSAULT and signatures?
Logbooks with Clinton and GE seem to be everywhere.

I en Sving sa...

Så masse flotte nyheter. :) *sikler bare bittelitt* :)

Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!

Karianne Karlsen Thu sa...

Fantastisk bilde! En variant av Brudeferden i Hardanger...
Og jenta til høyre i bildet, jeg tror jammen det er dattera di som har lurt seg med ;)

Sigrid sa...

Dere har så mange fantastiske ting, blir helt matt av å se på. :)